26 Haziran 2011 Pazar

Su havalar ..

Hersey guzelken ya tersine donerse korkusu gibi gunesli havalar .. Hep salak bi mutluluk var icinde ama bi taraftada ya yagarsa yagmur gerginligi .. Ustume de bisey almamistm , bak smdi yaa goruyo musun ..
Beklenen tum felaketlerin basina gelmesi oysa kapali bi hava .. Daha gercek .. Korkulan hersey olmus, ve sen orda , herseyin tam ortasindasin .. Korkup cekinilecek hic bisey yok .. Dert etmen gereken bisey de .. Daha fazla ne olur ki rahatligiyla karsilamak herseyi .. Ne buyuk huzur ..

Bide camdan disariyi seyrederken icini isitan kahve olsa .. Disarda yagmur yagsa .. Dusuncelerin artik nizamla gecse zihninden .. İntizamdan guzel havalardaki gibi odun vermesen .. Diyo ya orhan veli ..


Beni bu güzel havalar mahvetti,
Böyle havada istifa ettim
Evkaftaki memuriyetimden.
Tütüne böyle havada alıştım,
Böyle havada aşık oldum;
Eve ekmekle tuz götürmeyi
Böyle havalarda unuttum;
Şiir yazma hastalığım
Hep böyle havalarda nüksetti;
Beni bu güzel havalar mahvetti.



Tam oyle ..

Camdan bakarkende bu calsin..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder