23 Nisan 2011 Cumartesi

Guzel izmir


Uctum ve kactim .. Bu sefer izmire kondum .. Basinda ben secmemis olsam da cokta dogru bir zamanlama imis gene hayatimda , bir onceki gece yasadigim sinir harbi ve saskin tavuklukla zaten istanbul hicte guzel gecmezmis bu haftasonu ..

Neyse girisi sonlandirip gelismeye gecelim .. O hep merak ettigim ucakta "sende mi izmire?" diyen efsane teyzenin yanima oturmasiyla hissetmistim bu yolculugun keyifli olacagini zaten .. Ogrendim ki kalplerin bir olmasi diye bisey hakkaten varmis ve 14 aydir gorusemeyen bunyeler dun birlikteymis gibi de bal gibi olurmus , balimla kaymagimi bulunca bide izmir havasi soluyunca baska biseyi gozu goremeyen bendeniz bir de en guzel yerlere adim atip, en guzel tatlari damaginda hissedince nirvanaya varip 2 rekat sukrettim .. (denizden gelen hakkaten pek basarili , kendine hayran birakan bir lezzetti demekten kendimi alamiyorum sayin girgin ve her ne kadar siyah spagettiye yosun demis olsakta pek saygili, duzeyli bir insanim .. )

Muhim degildi zaten doyan karnim , ben tantunide yerdim midem agriyana kadar ama gozum gonlum doydu, birden atildigim bu sacma sapan hayat mucadelesi yuzunden aklimdan cikan okul hayatim ve arkadaslarima, sanki gecmisime 24 saatte olsa geri dondum ..


Ben bu yaziyi bagliycaktim biyere ama , damagimda kalan guzel tadi hissederken bi taraftanda bu havas yolculugunun bitip yuzlesmem gereken seyleri dusununce 2 gundur agrimayan midem tekrar basliyor agrimaya .. zaten uçakta arkamda oturup milleti taciz eden , benim koltugumu tartaklamak suretiyle sallayan geri zekalı chucky kılıklı çocuktan da anlamıştım ne boktan bi duruma düştüğümü .

Tekrarliyorum bikip usanmadan dilegimi , ve her gece dua ediyorum bunun icin .. Guzel olsun artik Allahim hersey .. İstemiyorum ben kacip gitmek .. İstiyorum ki hersey guzel olsun bide cankuslarim icin , misal ersin zengin olsun , anil izmire tasinsin , aytac sigarayi birakip dogru insanla karsilasiversin .. Ha unutmadan ,, aksel tum illegal yollarini ogrenip soyle agiz tadiyla ithalat yapsin .. Olsun be bunlar .. Valla zor diil be ,,

1 yorum:

  1. İstanbul'dan sonra cennet gibi gelmiştir İzmir. Bana hep öyle olurdu. Sanıyorum ki herkes aynı şeyi hissedecek. Canım İzmir.

    YanıtlaSil