17 Nisan 2011 Pazar

bir başka pazar

13 ay geçti o yazıyı yazalı ..

ve birsürü pazar geçti yanı başımdan .. her biri geçmez göründü gözüme.. her biri bitmez .. en keyiflileri illaki eskişehire gittiklerimdi ama.. zira hiç bir sabah sıcak poğaçalarını alıp beni uyandıran , ben toparlanana kadarda çayı demleyen bi adam olmadı .. zaten o adama baba dendiğini o uzun pazarlarda öğrendim .. zira o gelmeyen adam gazetede almıyordu poğaçanın yanında beni pazarları oyalayacak .. yani aslında şu 13 aydır hiç beni seven bir adam bulamamışım aslına bakılırsa .. babam gibi seven zaten ütopik ama bari poğaça alıp çay yapacak kadar çok seveni olsun Allahım ..

pazarımın böyle geçeceğini öngören bendeniz hiç bir cumartesiyi ayık noktalamıyorum işte sırf bu yüzden .. erken kalkıp daha derin düşüneceğim ve kendimi yok edeceğimi bildiğim için ..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder