11 Temmuz 2011 Pazartesi

1 yil sonra ..

Hissederim saniyodum .. Cokta emindim oysa kendimden .. İcimden mavallar okuyodum insanlara "bizim aramizdaki bag hic birinizde yok , pehh!" diye ..

Sonra bisey oldu .. Ben misil misil uyurken hic hissetmedim , ne uykum kacti, ne gogsum sikisti.. Kocaman hic.. Hem yakismiyodu ki bu durum hic, birak bi adim sonrasini , bu adim bile sindirilecek gibi degildi.. Kose baslarinda birbirimize belli etmeden agladikta , ona hep gulduk .. Yalanlar soyledik koca koca ondan cok kendimize .. "hersey cok guzel olacak" girizgahli .. Cok istedik guzel olsun diye ya.. Hic yuzumuz de kizarmadi soylerken bu yalanlari ..

Sonra annem .. Sonra yollar .. Hatirlamiyorum hic neler duydugumu , yalan aslinda hangi kelimeden sonra nefes aldigi bile zihnimde annemin .. Hangi kelimeyi algilayamadigim.. Hangisinden sonra yere yigildigim .. Ve hangi kelimeyle birden yola ciktigim .. Yolda en cok hangi anlari hatirlayip ah ettigim ve en buyuk keskelerim hep aklimda ..

Ama hala cesaretim yok yuzlesmeye .. Bazen yokmus gibi davranmak kolaylastiran aldigim nefesleri .. Hala kocaman ozlem icimde .. Annemle konusurken buyuyen yumru hala bogazimda .. Bi yil oldu ama ne yutabildim , ne birakabildim ..

İlla devam ettim yoklugunda hayatima ama olmadi ki eskisi gibi .. Hep eksik.. Nasil yaniyo canim hala .. Dalga bile geciyorum yoklugunla ama gene en cok benim canim yaniyo .. Cok ozledim .. Cok ozledim .. Gidip uzaniveriyorum yanina usulca .. Aliyorum ellerimin arasina topragini ellerinmiscesine .. Opuyorum gul yanaklarini opercesine gozun gibi baktigin gullerini .. Olmuyo ama .. Ne unutabiliyorum .. ne alisabiliyorum..

Agliyorum arkandan sanki dun gitmiscesine 1 yil sonra dahi ..
Rahat uyu pamuk kralicem ..

bu da dinlemelik ..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder