6 Temmuz 2011 Çarşamba

yönettiğimin stresi

2 haftadır stres yönetimi eğitimine katılıyorum .. yani , hali hazırda ve sürekli bünyemizde bulunan stresten kurtulamayacağımızı kabullendik .. savaşmıyoruz .. onunla yaşamaya ,kabullenmeye ve bünyemize de yedirmeye çabalıyoruz .. aslında çaresiz kaldığımız konuda egemenlik kazanma çabasındayız yani .. herneyse ..

eğitim sırasında öğreniyorum ki maslow gerçekten varmış .. sinir de olsam , nefrette etsem varmış .. işin ilginci erkekler için saygınlık ilk ihtiyaçken , bayanlar daha ziyade barınma ve güvenliği dert ediyolarmış .. bundanmış piyango kazanan erkeğin 2 yıla herşeyini kaybederken , kadınların evleri, arabaları dizip emlak zengini olmasının nedeni ..

derin derin soluk almak gerektiğini , hemen salaklar gibi gülmek gerektiğini ve "kapat" dediğinde beynin negatiflikleri sonlandıracağını öğreniyorum .. farkediyorum ki zaten yapıyorum ben bunları delilik kisvesi altına saklanıp .. akabinde kokluyoruz lavanta poşetlerini burnumuza sokarcasına.. verdiği melissa çayını ise akşam beni görmeye gelip ,özlediğim havayı bana solutan ailemle bomboş televizyona bakarken demlemek için getiriyorum eve .. huzur dolmak , yatışmak için .. anahtarlar çantamda kalıp, zile basarak eve girmenin mutluluğu içimde ..

oysa şu an zaten huzurluyum .. istediğim yerde ve istediğim insanlarlayım .. bi eksikle ..

bu da yazının norması gibi şarkı ..

2 yorum:

  1. seni zehirlediğimi biliyordum :)
    hawthorne tıkanma yaptı beklemedeyim :)

    YanıtlaSil
  2. sen ve maslow .. soğuttunuz hayattan bana ayna tutarak .. ve sen artık bir homo ekonomicussun .. sindir ve alış bu düşünceye .. sana koray candemirden hiç bir zaman eskisi gibi olmaz'ı armağan etmek isterim ..

    YanıtlaSil