13 Mart 2012 Salı

aaa kuş!


ama en çok .. en çok kendime üzülüyorum.

anlamsız isim ve sıfat tamlamalarına, bi o kadar yönünü kaybetmiş girişi , gelişmesi ve sonucu olmayan paragraflara maruz kaldığım için. herkesin inatla ve çırpınarak düşüncesini söylemesini mesela .. anlamıyorum. neden ki? neden paralıyorsun kendini anlatmaya ben sana sormamışken ? mesela neden uğraşıyorsun kanıtlamaya yaptığının doğruluğunu ? ben o ara seninle ilgilenmiyorum bile .. camdan dışarda uçan kuşun kanadındayım oysa ben .. bazen elektrik prizlerine bakıyorum , içimden edison'un dua okuyorum. yada düşünüyorum .. hani boşlukta ses asla yok olmuyor ya .. nasıl bir çevre kirliliği yarattığının farkında olup olmadığını .. sonra sana bakıp gülümsüyorum .. farkında olsan bu kadar saçmalamazsın ki ..

ha bide .. hani ben bazen susuyorum ya .. kafamı sallıyorum ya sana emme basma tulumba gibi .. işte o niye biliyo musun .. boşver ya .. bilsen ne değişecek ki ..

ben artık gideyim .. ziyade olsun diyip kalkmak istiyorum hayatımdan . şöööyle koca bi paftayı çevirmek istiyorum okudum artık bunu oh mis yenisi gelsin diyerek .. hani ben mutlu değilim ya artık bu değişsin istiyorum. ben artık mutlu olayım mesela bi değişiklik olsun , şaşırıp kalayım, elim ağzımı kapatmasın , olduğum yerde 20 dakika anlamsız hareketler yapayım , bi mutluluk ritüelini ateş dansıyla tamamlayayım istiyorum.
soktumun evrenine bünyemdeki tüm pozitif enerjiyi gönderdim, topraklanamayıp tüm negatiflerle kalakaldım. artık yaptığım yatırıma cevap versin bana kazandırsın istiyorum. en çokta bu bloğun bu mutsuz ergen bloğu yüzü değişsin ne bileyim yemek tarifi falan bloğu olsun istiyorum.

yaptırımım olmasa da çok ağır küfrederim altında kalırsın.

insan ol , adam ol .. 2 dakka sus huzur ver ..

su aksın yolunu bulsun istiyorum artık.

ps: ben en çok edison'un portakalda vitamin olduğu romantik dönemleri özlüyorum.

ps:şarkı

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder