16 Mart 2012 Cuma

pipili deli



bazen diyorum ; acaba pipim olsa hayat daha kolay olur muydu? pipisi olan insanlar daha güçlü ve dirayetli olabiliyo ya .. hani erkekler ağlamaz falan .. ama kızlarda öyle bişey yok .. ota boka ağlar. hatta her fırsatta her köşe başında ağlar .. evet bence bi pipi çözerdi bu işi .. hem tüm süper kahramanların da var pipisi .. demek ki iyi bişey pipi. ne biliim .. çıkış yolları arıyorum kendime , alternatifler üretiyorum.

ama ozman elbiselerimi giymezdim .. hep pantolon nereye kadar .. çokta sıkıcı , moda diye bişey yok , aynı pantolonun bi mavisi bi siyahı .. bi taşlanmışı, bi düzü .. Hem sevgilim de benim sevgilim olmazdi gider kendine cirkin, sasi, koca gotlu bi kiz bulurdu .. Benimde en cok kankam olurdu .. Cok kizardim o zaman.. Sevgilimi dover kizi muhtemelen oldururdum.. Yada kiz benim ustume oturup beni ezerdi emin degilim.. Himm .. Olmadi boylede..

yok .. iyi böyle sanki , sırf eteklerimi giymek için bile kız olarak kalabilirim.


o azman delireyim ben iyisimi ..

dünyayı götüme takmam valla .. çokta pipimde derim .. bak gene pipi .. küfre bile lazım pipi.. onsuz küfrün bile geçersiz .. ortaokulda bi çocuğa küfrettimdi ,, pipin yok ki senin nası yapcan dediydi . ilk o zaman farkettimdi küfürlerin bile cinsi olduğunu .. ne garip ..

yok yok .. delilik candır .. otobanın kenarında -5 derecede ve kar yağarken başka nasıl kuş olup uçabilirim ki .. veya elimde sopa akşama kadar nası kedileri kovalarım yada insanları .. iyisi mi insanları .. hem delirirsem üzülmemde .. üzenleri görüp sinirlenmemde .. en yakınım da canımı yakmaz , gidip saçlarına sarıldığımda da bişey diyemez.. deliyim ya korkar hem .. delirirsem hayallerim olmaz, hayallerimin terminsiz kalışı canımı yakmaz,

her soruya verilcek cevabım , her insanı karşılayacak maskem olur o zaman .. zaten o zaman insan olmaz.. kah kuş olur dala konarım, kah bukalemun olur öööyle yatarım .. kimsede bişey demez , desede duymam oh mis ..

bunun aslında delirenlerle ve pipililerle alakası yok ama izledim , çok sevdim .. sizle değil ama benimle alakası var .. efendi olun izleyin , feyz alın.. yoksa sizi sopayla kovalarım.

ve bazen .. sonuca varmak için değil .. sadece denedim diyebilmek için yaşamak lazım diye düşünüyorum .. ben şahsen öyle yapıyorum .. sonra pipisiz bi aklı baki gibi davranıyorum ..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder