30 Mart 2012 Cuma

nohut vs

ben bunları hakedicek ne yaptım dedi bi kız telefonda konuştuğuna ..bide uzun ah çekti .. ben geçtim yanından gittim. düşündüm sonra acaba ne yapmış olabilir ki diye bana neyse ..

sonra üstünden takribi 3 saat geçti .. bende kıza benzer hissiyatlara kapıldım , ama onun kadar basit bi cümle kurmadım .. zira yakışmazdı bana dizlerinin üstüne çöküp kafamı yukarı kaldırıp tülermiş saçlarımı yolarmış gibi cümleler kurmak .. ben daha ziyade aldığım ama kullanamadığım eğitimimin gerektirdiği gibi yaklaştım olaya ..

hımm dedim .. nası bişey yapsamda iyi olsa bu ?! hımm .. bu ara sıkıntım büyük olduğu ve uzun cümlelerle ifadesi makbul olduğu için uzun cümleler kuruyorum , ama cümle kuruş hızımı artırdım, hızlı konuşuyorum ve karşımdaki pek bişey anlamıyo.. böylece hem ben anlatmış ve rahatlamış oluyorum , hem o anlamayıp salak oluyo .. neyse .. dedim ben öyle .. akabinde bi arkadaşımın söyledikleri çınladı .. "sen hep olması çok zor ve hatta imkansız şeyler istiyosun titeem" sanırım bu duyduğum en ağır cümleydi .. benim hiç bi işim kolay olmadı ki .. bak bilfiil yaşıyorum işte .. ama yaşıyorum .. sakın dedim .. sen bunu dersen benim tüm metabolizmam çöker .. cümleleri kurduktan sonra gene düşündüm . ben hep zor olanı yapmışım .. en çok erkeklerin göç ettiği bi ülkede bi başıma göçmüşüm azınlık olarak ..

hem çok mu şeyki mucize beklemek ? nihayetinde olmuş vaktinde .. gene de olabilir .. ayrıca mucizeye bakış açısına bağlı yaklaşımlarda .. misal benim için değil .. mucize falan yok, herşey ihtimal dahilinde yani .. bi kaplumbağa uçabilir veya bi deniz kızı kolonisi birden marmarada belirebilir.. beyaz atlı prensler 4 nala prenses bulmaya gelebilir , bi fasülye sırığı bizi göğün tepesine davet edebilir ..

--dinle--aslında ne var bilio musun? herkes inanıyo böyle şeylere .. sadece olmama ihtimalini yüksek görüp umutlarının kırılmasından çekinip inanmıyo gibi yapıyolar .. yalan söylüyolar kendilerine .. ne dram ..

o değilde .. ben aslında nadasa kalmak istiyorum şöyle yaya yaya .. ama ne mümkün .. dinleneyim diye nohut ekiyorum topraklarıma ..

ve ben artık o kadar hassasım ki .. hassas olamıyorum bazen .. bazı şeylere .. ve hatta birçok şeye gereken tepkiyi veremiyorum .. baktım da .. tepkilerimi de kaybetmişim .. masumiyetimizi kaybediyoruz günbegün .. canımız yanıyo .. ama ben .. o kadar duymuyorum ki kendimi .. korkuyorum kurmaktan o kızın yol ortasında rahat rahat kurduğu cümlelerden ..

ama yok .. istediği gibi gelsin hayat .. ipe dizip koyarım yerine .. 10 erkek telefoncunun yapamadığını yaptım ben az önce .. i phone sim kilidini kırdım .. hem de tek bi numarayı silmeden .. sırtım yere gelmez benim .. ve ben mühendisim .. bunu hiç bi kendini bilmez yöneticinin anlamsız egosu değiştiremeyecek ..

dinle..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder