5 Mart 2012 Pazartesi

kelebek ..

--spam-- duygusallık kusuyorum --spam--

içimde kocaman bi boşluk .. göğsümde bi yumru .. bi acaip duygusallık .. böyle vazgeçmişlik gibi ama değil .. yeniden başlar gibi ama yarım .. ne mutluluğum tam olabildi , ne hüznüm .. bi suskunluk ki sorma .. ölü gibi .. ölür gibi .. ama oda değil..

tarkanın büyük göçlerdeki seksi sesi yankılanıyo kulağımda .. buğğğ kelebeğğğklerr .. 4 nesiiiilll göğğğç edeğğrleeğğrr .. varmak istediği yol uğruna canını hiçe sayan savaşçı kelebekler .. yolu gözü görmeyen , finisihin hayalini kuran hayalperest kelebekler .. ve sonunda sona ulaşan 4. nesil cesur kelebekler ..

ve benim kelebeğim ..

gözlerimi dolduran, içimi ısıtan, ordan oraya koşturan, savaşan, vazgeçmeyen .. idolüm .. kardeşim .. aslına tam da ben olan kelebeğim .. minik koalam ..

gitti .. elime al buna yaz ve sana iyi gelsin diye bi defter bırakıp .. giderayak defteriyle ve nitelikli konuşmasıyla ağzıma sıçıp ,, ayna tutup ve kaçsam da kovalayıp .. senelerce cesur olmasını öğütlediğim .. bana cesaret dersi verdi.. ve beni onsuz bıraktı .. başka yakaların insanı olsakta .. 6 ayda bir köprünün üstünde buluşsakta .. bazen kendini kapatıp kaçsa da ve ben .. ve bazen konuşamasam da aynadaki aksim olan kelebekle .. bilmek yetiyordu köprünün ve denizin diğer tarafındaki varlığını .. bi saatti bana .. ağlasam yanımdaydı .. sarhoş olsamda ..

şimdi ıssız kaldım .. daha bi yalnız kaldım .. bide üşüdüm yokluğunun ilk gününde .. yazdım defterine de sayfalarca şikayet ettim .. anladım gidişini .. herşeyini .. ama yine de şikayet ettim .. arkasında çuval dolusu küfür de ettim ..

en çok diyemedim gitme diye .. ona kızdım .. ve hiç bi söz bozamadı bu asil gidişini .. daha çok küfrettim ..

ally geldi aklıma .. bide gidişi 5.sezonun sonunda ..  asırlarca izledim.. her bölümünü yazdım oynadım kendi hayatımda da hiç bunu tahmin edemedim ..

neyse .. susuyorum ..
anlıyorum .. ama yine de sövüyorum çuvallar dolusu .. her sarhoş olduğumda ve ağladığımda da en önce ona sövücem ..


bide ona önce bunu , sonra bunu armağan ediyorum ..

öptüm , bye !

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder