13 Mart 2012 Salı

-se -sa

bazen en güzel ses .. mutfakta kahvaltıya portakal sıkan babamın çıkardığı tıkırtı sesiymiş ..

ve hayaller .. kurmayın sevgili dostlarım.. hayal kurmayın.. su aksın yolunu bulsun ama siz beklentiye girmeyin .. her günü süpriz gibi yaşamak ne hoş olurmuş ..

en çok kapitalist sistemde "entellektüel sermaye" olmak istedim.. onu da beceremiyorum. çok üzülüyorum ben .. üzülmekten bitap düşüyorum. gözyaşlarım sel oluyo .. içimdeki göller akarsuya koşuyo .. karadeniz gibi her mevsim yağışlı gözlerim , bi akdeniz sefahatı istedim..

madem karadenizim ,, yüksek yamaçlarından kendimi portakal sularına bırakıp intihar ederim.

ya gidersem? 8 kutu terafluyla seni de yanımda götürürüm. keşke gitsem .. gitsek .. güneşin batışına red kit gibi sürsek atlarımızı ağzımızda buzlandırılmış sigaralarla.. tamam bitti diyerek yeni bir sağ sayfası açsak .. kalem izleri geçmemiş .. keşke artık hayatımız gölgede güneşlenirken gelen deniz kokusu gibi huzur verse ve ben uykuya dalarken beynimi havalandırmaya çıkarsam .. her hücresine hava değse , topraklansa ve ertesi sabah 0km başlangıçlar yapsam ..

bulutlu duvar kağıtlarım olsa .. üstünde kuşlar .. uykuya dalsam .. kuş ben olsam ..

coldplay hep çalsa .. o hep orda olsa .. ruhuma suni teneffüs yapsa ..

ps: -se -sa geniş zamanda dilek istek kipidir.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder