3 Kasım 2010 Çarşamba

hayat .. komiksin şekerim ..

hayat ne garip ..

yok valla bu sefer sulandırmıycam vapurları da sokup konuya .. ciddiyim .. inan çok ciddiyim .. hayatı sorgular, anlamaya çalışır , bohem bakışlı birazda tozlu maskemi geçiriyorum yüzüme .. anında havasına girip başlıyorum düşünmeye .. çok değil son bir haftamı ..


pazartesi :

kötü , çok kötü bi haftaya uyandım .. illaki hiç bir ölüm istenmezdi ama bu insanın kanına dokunan , aldığı nefesten nefret etmesine sebep olan bi ölümdü aldığım haber .. Arzu.. kuş olup uçmuştu penceremizden .. bazılarının dediği gibi mekanına geri dönmüştü melek .. kelimelerin kifayetsiz kaldığı , hiç birşeyin avutamayacağı bir durumdu içine düştüğüm .. ağladım .. boş boş baktım .. sindiremedim .. anlamadım da zaten .. 2 gün oldu o , o toprağı altına gireli ama ben halen pat diye karşılaşıvericez diye bekliyorum .. o bile sindirdi gidişini, bize şokunu yaşamak kaldı .. Takdir-i İlahiydi .. illaki bi nedeni vardı bu sonucun ..


çarşamba:

hadi diyorum .. bana çok güzel bi haber ver .. günüm aydınlansın ..
biliyor musun diyor .. birlikte büyüdüğümüz , beraber koşup oynadığımız , herşeyin ilkini beraber yaşadığımız arkadaşımız hamile .. yüzüm aydınlanıyor .. o an içinde bulunduğum hiç bir sıkıntı canımı acıtmıyor .. sanki bütün hücrelerime şehrin kirine pasına karışmamış temiz oksijen hücum ediyor .. içimde bi mutluluk dalgası .. hani kendim doğuracak olsam o kadar sevinirim .. oyun arkadaşıma oyun arkadaşı geliyor ..

her ne kadar görüşemesekte .. orda olduğunu bildiğim bir özge var .. ve onun karnında gün be gün büyüyen bi canlı .. elleri , yüzü , gözleri oluşuyo gün be gün .. bi kez daha şükrediyorum .. umudumuzu kaybetmemize izin vermediği için Allaha ..


çarşamba akşam ..

bu yazıyı yazarken .. düşünüyorum .. hayat .. gerçekten çok tuhaf ve anlaşılmaz.. bize neler yaşatıyor .. nelerle boğuşturuyor bizi .. ama çok ince bir dinamiği var .. ne öldüren .. ne de güldüren cinsten .. tam bu sefer herşey bitti derken bi umut ışığı yakıyor gözlerinin önüne .. kendinden vazgeçmeyecek kadar ama .. dahasını da vermiyor .. böyle böyle .. devam ettiriyor ..

hayat .. komiksin şekerim .. ve hiç kolay değilsin ..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder