1 Kasım 2010 Pazartesi

Arzu'ya ..

herşey birden oldu ..

telefon çaldı .. gazete sayfası açıldı .. ben fotoğraftan tanıyamadım .. tanıdım .. yazıyı okuyamadım .. yazıyı okuyunca herşey karardı .. hani diyolardı ya geçiyomuş film şeridi .. geçti .. gözlerimin önünden o 4 yıllık lisenin , ardından gelen görüşmelerimizin tüm sahneleri film şeridi edasıyla geçti gözümün önünden .. ellerim tutmaz, gözlerim görmezken; zihnim 10 bin atlı gibi koştu o andan şu ana ..

ardından beklenen patlama ve isyan geldi .. neden o'ydu ki? bu kadar insan varken neden o? koca otobüste ölen 2 kişiden neden biri o? bu kadar görülecek gün , yapılacak iş, plan, hayali varken neden o'ydu giden?

tamam görüşmemiştik uzun süre .. lisede her ergen gibi anlamsız tartışmalar .. kurulmuş bi AKD vardı .. ama bu kadarı hiç adil değil be hayat .. hani biz kırmıştık o yıllarca olan anlamsızlığı yıllar sonra .. hemde bir iftar yemeğinde .. ne kadar da hayret etmiştim .. ha niyeydi yıllarca süren şu anlamsız sessizlik.. ne kazandırmıştı bize .. kaybettirdikleri ise ortadaydı işte .. kayıp giden seni sadece lise zamanlarından hatırlayabilecek bir dimak kaldı bana ..

ne yaşlanacaksın , ne çirkinleşeceksin artık .. asla bunamayacaksın .. düşünsene .. ne nimet .. hep o minik gülümsemen .. hep o manken duruşun , cin gibi gözlerin , tatlı sohbetin kalacak aklımda .. hatta o gazetede çıkan son resmin .. havalı bir mezuniyet fotoğrafı karesi olarak kalacaksın akıllarda ..

ama .. örneğin yaptığın doktora asla bitmeyecek .. bayramda baklava yiyemeyecek , adalarda asla yürüyemeyeceksin .. düğün davetiyen olmıycak .. yıllar sonra es kaza yolda karşılaşıp ah .. çoluk çocuk uğraşıyoruz diyemiyceksin .. yaptığın süper kariyerin de adı olmıycak .. mesela seni gecenin bi yarısı arayıp arzu bnm dişim ağrıyo naapsam ki ya diyemiycem ben asla.. herkesin profilinde sen varsın .. bilemeyeceksin ne kadar çok sevilmişsin .. uzaktan da olsa .. asla dile getirilememiş olsa da ne çok önemsenmiş , özlenmişsin ..

oysa gitmeseydin .. hani bizim gene vaktimiz olmasaydı görüşmeye ama bilseydim iyisin .. biyerlerdesin .. hayata kapılmış uğraşıyorsun ..

bilseydim .. nefes alıyorsun .. bilseydim yaşlanıyorsun .. yoruluyorsun .. pörsüyorsun .. uğraşıyosun .. didiniyorsun .. hayata karşı , ona dahil olmak için uğraşıyorsun ..

keşke gittiğini .. saçma bi kazanın senin tüm hayat enerjini yok ettiğini değil de .. dedim ya ..

artık hep güzel kalacaksın .. güzel arkadaşım ..

nur içinde yat .. mekanın cennet olsun ..


1.11.2010

1 yorum: