27 Kasım 2010 Cumartesi

yediğimin lideri


bugün bişey daha öğrendim salak blog ..
yanlış anlama tepkim sana değil .. direk soyadıma ..

yga diye bir olgu var .. lider yetiştiriyorlar (mış) .. hayallerini yüksek tut .. aman bize başvur 2000 kişinin arasına gir, konferansı yerinde izleme şansı bul .. hani ben hala idealistim ya .. iş dahi bulamayan ben lider olucam .. yazıyorum , çiziyorum kafamda .. ah.. evvet sayın bayanlar ve baylar diyorum .. koca topuklarımın üstünde .. ben sizin gibiyken nasıl da sıkıntı çekmiş idim .. yılmadım , çalıştım .. ünlü düşünür bilmem kimin dediği gibi diye başlayıp ukalalığın tavanına vurup aynı bohemlikle devam ediyorum konuşmama .. bu şirketi ben kurtardım ,, küçük dağları da ben yarattım .. ilahım laaaağn diyip devam ediyorum .. hepsi hayranlıkla bakıyorlar .. diyolar ki içlerinden , bu fındık kurdu gibi hatun bunca sıkıntıdan yılmadıysa , madem ki buraya geldiyse .. yılmayalım lan .. güneşli günler geliyo demekki .. işte bu da kanıtı .. sonra bütün gençler gaza gelip ayşecik filmindeki gibi hayat bayram olsaaaaa diye bağrınıp halay çekmeye başlıyorlar ..


ve şimdi gerçeğe dönelim ..
hayallerini yaz dediler .. en uçuk hayallerimin en yere basanlarını yazdım onlara .. tüm açık yürekliliğimle hemde .. hani liderin geniş hayal günü olması gerekiyordu .. piçler! sırf onlara aslansınız, kaplansınız, idolümsünüz demedim diye bana internet adreslerini gönderiyolar .. sen anca burdan lider olursun .. başvuranlardan bi bok olmayacak diğer 30bin kişiyle al canlı canlı burdan izle diye .. o da nasıl pis bişeyse.. ulan microsoftun bilmemkimini çıkarıyorsun konuşma yapsın diye internet siten açılmıyo ! (bu da madalyonun yaldızlı olmayan yüzü)


bilmemkim .. şurda okudu .. burda MBA yaptı .. buranın genel müdürü .. eskiden buralar heeeep dutluktu .. arıları yönetirdi düzgün bal yapsınlar diye barzo ..

aferim ona! komşularına hamili yakinimdir kartı dağıtıyodur .. bi de bunun diğer tarafını söyleyin hadi .. babasının çok parası vardı .. okumayacam ben tornacı olucam dedikçe özel dersler verdirdik inanırsan hemşiire diyodur annesi .. pek zenginiz söööylemesi ayıp.. saçacak yer bulamayınca bunu öyle okutuverdik .. MBA yi 8 yılda bitirdi karıya kıza giderken .. demiyolar tabi bunu .. genel müdür oldu .. o ohohohooo ! babasının şirketinde ..

bana bunlarla gelmeyin lan .. baba parasıyla okumuş, yaşamış, onun şirketinde genel müdür olmuş .. ordan amca teyze torpiliyle sağa sola geçmiş adamlar veremez bana hayat dersini ..

hem kaç kişi var ha? çok zor okudum .. çalıştım, didindim, yılmadım , ağladım zırladım ama hakettim diyebilen? buna izin veren bi toplumda , iyi yürekli , şans tanıyan insanların içinde değiliz yazıkki ..

al işte .. 9 aydır başvurmadığım ilan , istanbulda gitmediğim semt kalmadı .. onca salak şeye tahammül ediyorum .. göğüs geriyorum .. ee noluyo? hikayem daha bitmedi .. bi gün liderin feriştahı olduğumda ve o salak YGA beni çağırdığında gitmiycem o akbabaların arasına .. sağlam altyapılı bi site yapcam .. isteyen otursun dinlesin ordan 1001 gece masallarımı ..


yazıya başlarken çok içlenmiştim benden lider olmaz mı lan .. niye çağırmadı bunlar beni diye .. şimdi farkettim .. iyi ki gitmemişim .. o, içi doldurma, sizin arzuladığınız hayatı yaşıyoruz laaaagn ,, istersen olur .. inan , çalış yeter diye tatava yapıp hayalleri çalanların ortamına .. pot dururmuşum zaten ..


malum akbaba çok havalı, iricene, güçlü bi kuştur ama leş yer .. biz 2 dil bilen 2 üniversite bitirmiş ama hala sap olacak balta arayan bülbül olalım .. böylesi daha iyi ..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder