25 Kasım 2010 Perşembe

various artist



Gecen gun sut banyomda buzlu badem yiyip bulent ersoy edasiyla kiritir, kendi kendime hey yavrum dassin be falan derken, bi taraftan gene idolümu taklit edip bakir tasla allah allahhh edalariyla omuzlarima, omuzlarima sut dokerken ne dustu aklima biliyo musunuz a cicisler?..

Bi sarki listesine attigin 500 civari sarkidan sacma olan 50 tanesinin inatla tekrar tekrar calma olasiligi nedir?

(Hayir, salak! olasilik problemi degil bu, kullanamasam da bi muhendislik egitimim var benim, integralini alip cozerim aklin durur.. Ama olay o degil bende bu kadr lanet degilim.. )

Neyse, ne diyodum .. himm sut banyom..

Hayir ellerimde bal kürü var,surmek istemedim supersonik muzik calar kumandama elimi , kizlara soylesem degistirin diye; palmiye yapraklariyla yelliyolar , bademler uzumler falan , elleri dolu yani.. her ne kadar efendileri kivaminda olsam da benimde kalbim var ayol yormak istemedim kizanlari ,,oturdum guzel sarki kacinci olucak diye bekledim.. bekledim .. Teker teker saydim; arka arkaya 8 salak sarkidan sonra sevdigim bisey cikti ..

Peki o ne ? I walk alone I walk aloooone diye yirtinan greenday ..anliycaginiz hic sut sarkisi degil,, Vallahi butun yaktigim tutsulerin sakinlestirici etkisi , onca ugras ciktigim nirvana, ılık, arada agzimla selale yaptigim sut banyosu.. Yeminle darmadagin oldum ,, bi dahaya dede efendiyi falan cagiricam ben banyo yaparken huşuu doldursn icime , olmuyo ayol boyle..

ha bide sey var,, niye su salak sarkilari koyuosun di mi? Iste onuda dusundum mal miyim ben acaba diye .. O degil de kendine dinleme listesi hazırlayan insanlarin o anki ruh hali ciddi ve kontrollu deneyler esliginde incelenmeli ,, olm belki dunyanin sirri burda, cok tesekkur edersiniz soora egonun alt katina indik, aslansın kaplansın diye, nanik yaparim o vakit size ben biliyodum oooluuum havasında yukardan göz süzüp,,

Neyse sutum soguyo , bademler isiniyo ..



Ciao cicis


Not: Rüyamda Bülent Ersoyun şu şekilde görmekten çok tırsıyoum ..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder