24 Şubat 2011 Perşembe

polyanna

iyi ki de herşey bu kadar zor oldu .. yoksa mazallah şımarırdım falan .. ağzıma sıçılıyo da burnum sürtüyo .. oh oh pek ala

Allah saklasın okul biter bitmez iş bulup güzel güzel yerlerde çalışsaydım , güzel meblağlar kazanıp aynı iyiliğinde devam etseydi hayatım ben nerden bilecektim ay sonu nasıl gelir diye dert etmeyi?

hem burda çalışmasam bu kadar sağlam bir kabuğum da olmazdı, en küçük bi tatsızlıkta ağlardım pöykür pöykür falan .. ne o öyle kız gibi .. çekilen yolların sıkıntısını falan bilemezdim ..istanbulu bu kadar bi kere kesin öğrenemezdim .. hem sonra uyurdum ben fosur fosur .. uykusuzluğun ne olduğunu unuturdum mazallah ..  huzurlu olacak ya hasbam,, 6 saat uykuyla dinç kalkardım .. metrodaki 20 dakikalık uykunun kıymetini anlamazdım sonra ..

"ben demiştim"leri duyamazdım sonra .. sohbet oluyo insanlarla .. bu konu üstüne acaip tavsiyeler , hayat dersleri , deneyimler.. salaksın senle başlayan muhabbetler falan .. mesela evim orda olmasa ben hep korkacaktım köpeklerden .. asla sıcak bir bağ oluşmayacağı gibi onlarla aramda kertenkele olsun , keçi koyun olsun .. at olsun hep uzaklardan görecektim .. sıcak bi temasımız olmayacaktı, mesela keçi osmanı hiç tanımayacaktım ki bu hayatımda büyük bi eksik olurdu ..

sonra tanımayacaktım insanları .. "hariçten gazel okuma" hep deyim kalacaktı gözümde .. hayata dökülmüşünü bilmeyecektim .. iş bitiricileri , hayal tacirlerini doğal ortamda görme şansım asla olmayacaktı .. insanları hep iyi günümde gördüğüm için öyle bilecek , herkesi melek sanacaktım .. asla alternatif planlar oluşturmayacaktım aklımda .. ööööyle yayılacaktım istanbula .. rabbim sakladı ki şimdi heran herşey olabilir diye evimi sırtımda taşıyorum kaplumbağa gibi .. hatta tüm iptidai takıntılardan geçtim şükürler olsun .. kalk gidiyoruz dense ,, yada git dense uğraşmıycam ay göz kalemim şifonyerin üstünde , kazağım askıda kaldı falan diye .. hadi deyip ayaklanıcam ..

ne eğlenceli oldu böyle olduda .. sonu tahmin edilemeyen 3.sınıf hollywood filmine döndürdüm hayatımı ne iyi ettim vallahi ellerime sağlık ..

az nefes alıp veriyorum ki havayı daha az kirleteyim .. asla çiçek koparmıyorum , çimlere basmıyorum .. hayvanlara eziyet etmeyi bırak kendi ellerimle besliyorum .. gıybeti bırak , konuşmuyorum bile .. tevekkül ediyorum .. yapıyorum elimden her geleni .. hayaller kuruyorum ütopik olmayan .. iyi bi insan olmaya çalışıyorum , iyi şeyler yaşayayım diye ..

isyan mı etmeliyim acaba .. ağlasam .. düşse gözlerim .. kan çanağı olsa ..ama bişeyler geçse elime ..

mutlu olsam mesela ..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder