3 Şubat 2011 Perşembe

silent scream filan


... coldplay scientist ile başlar ...

Bagirayim istiyorum,,

bangir bangir.. Soyle layigiyla.. Aglayayim sonra gerekiyorsa.. Mizmizlanayim hatta .. Ne bileyim.. Madem dunyayi elimle durduramiyorum, dilimle hareketlendireyim,,

hep birileri vardi.. Hep biseyler vardi degistirebildigim veya halsizlik durumunu komple kaldirabildigim zamanlar.. Yetkili merciler veya yetkili merciilik istiyorum .. Alisik degilim zira bunca caresizlige.. Bisey yapmam lazim diye ilk defa bu kadar net hissederken gene ilk defa bu kadar hic bisey yapamiyo hissediyorum ve canimi sikmak bi nebze , öldürüyo beni..


Dusunuyorum.. Hep almisim istediklerimi .. Belki onun simarikligi ustume giydigim.. Simdi cektigim uzuntunun musebibi..hep agladigimda, uyuyup uyandigimda , bagirip cagirdigimda ne bileyim zamanla falan hep girdi biseyler duzene,, hep daha iyi bir gune uyandim bi onceki gece neye agladigimi bile unutmuslugum vardi ama simdi... Neyse , anlatmiycam,, ama dedim ya yetkili bir mercii istiyorum .. Biseyleri degistiremese dahi bagirip cagirip rahatlayacagim.. Simdi kendi kendime aglayip kendi kendime mal gibi susuyorum, aglarken basimi oksayan kimse yok .. zaten gececek teraneleri de cok havada kaliyo..

Sanirim guzel bi sabaha uyanamadan gecmeyecek kendime ve etrafima olan sonsuz kocaman ve sacma ofkem..

Bi yerde okumustum.. Zaman slow motion akarken normal zaman kavramiyla yasayanin vay haline diyodu.. Duraklama donemine girdi zaman,, bense fazla hizliyim sanirsam.. Hayatimin ilk defa bir doneminde bu kadar cok seyle ugrasiyorm, bu kadar cok dusunuyorum ve endişeleniyorum kendim için, bu kadar cok isyan edip gene bu kadar cok sukrediyorum.. Bu kadar cok aglayip bu kadar cok guluyorum..

Sanirim asil simdi buyuyorum,,

... yine coldplay söylüyor .. clocks .. 

ve biter ..


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder