3 Şubat 2011 Perşembe

ibadet gibi .. çikolata aşkı ..

ne de güzel yazı yazıcaktım ben ..

ağzımın nası sulandığını anlatıp her seferinde ağzımı sulandıracaktım .. kısır döngüye girip 1000 kg olucaktım .. ama canım sıkıldı .. moralim bozuldu .. salak facebookta baktığım fal kademe kademe olurken ya sonrası .. korkusu aldı götürdü beni .. hani şimdi evde olsam yeminle girer yorgan altına gün bitene kadar çıkmam .. çıkanı siksinler .. günlük fala bak .. "Sevdiğiniz insandan duygusal bir darbe almaya hazır olun. Güveninizin suiistimal edilmesi, ihanete uğramanız, duygusal ve düşünsel anlamda travmatik bir durumun doğmasına neden olacak. Gerçekleri olduğu gibi kabul etmek gereği, belki de acınızın ve kırgınlığınızın büyümesine neden olabilir. Birtakım borçlarınız biraz belinizi büküyor. Birkaç gün içinde sizi kısmen rahatlatacak bir para haberiniz var. Damak zevkinizden biraz fedakarlık yaparak, fazla kilolarınızı verebilirsiniz." e öleydim ben .. dahasını öngörmemişsin zaten ..


oysa ben çok daha tatlı şeyleri dolayacaktım dilime .. mesela waffle diycektim .. (yemin ederim diycektim) saçma bi tesbitim var sonra onu söyliycektim .. farkettim ki yemek yemiyorum ben .. sadece tatlarına bakıyorum .. çay filan içiyorum bide.. yaşama direncimi ise yediğim çikolata , tatlı , pastadan falan alıyorum .. rejim yapıyorum diye,, hani az yiycem diye yemek yemeyip çikolata yiyorum .. maksat az kaloriyse gelen de onlarda gelsin diye .. mesela kahvaltıda nesquik yiyorum .. öğlen yemeğin tadına bakıp , bi çikolata yiyorum .. akşamları ise bi parça yemek atıp ağzıma çikolata , kurabiye falan yiyorum ..

hiç utanmam çekinmem .. 80 gr çikolatanın üstüne gecenin 1inde koca waffle yerim .. afiyetle hemde .. evde kocaman çikolata kutum dururken , çantama da aynı ebatlarda çikolatalar doldurabilirim ve yine çantamdaki bitmesin diye yemek istediğim çikolatayı marketten alabilirim .. karın açlığımı bi pastayla bastırıp , üstüne de tatlı niyetine profiterol falan yiyebilirim ..

ve daha sonra fazla kilolarımdan ve koca götümden bahseden falıma verip veriştirebilir , moral bozukluğumu geçirsin diye bi milka mjoy falan yerim .. (yedim,yerim)

neyse .. ne diyodum .. hiç bişey demiyodum aslında ..öyle kafam dağılsın diye ileri geri konuşuyodum .. götüm ay kadar olunca bakıp bakıp ben baya bi yemişim zamanında diyeyim diye yazdım zaten bu bloğu .. ibret olsun bana , aynanın karşısında ağlarken aklıma gelsin yediğim haltlar diye ..

öperim ..

kaşık kaşık nutella aman waffleı unutma ..

not:akşam waffle yiyip yarın rejime başlıyorum ..

bi benzeri de bu

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder