1 Mart 2011 Salı

çokgzel bi yazı

nası canım sıkkın .. böööyle nası bi şişmiş içim .. ne ben söyliyim .. ne sen tahayyül et öyle yani .. oturmuş ev arkadaşıma dert yanıyorum .. kucağımda koca minder .. tam depresif ergen .. tek fark aşk acısı değil hayat acısı çekiyorum ..


bide internetler kesilmiş evde .. genel kesinti var diyolar .. giremiyoruz internet.e .. bilgisayar kenarda eğmiş başını , utanmış duruyo .. bizse oturduk eyvah eyvah izliyoruz 79763534 defa .. haleti ruhiyeme tamamen ters bir filmle gülüyorum katıla katıla .. ardından da elimde mendil burnumu siliyorum ah ben ne kadar mutsuzum diye .. bi küçük emrah, bi ceylan olmuşum .. kaşlarım yamulmuş .. boynu bükükler yada acıların çocuğu iç sesime fon olmuş adeta ..

neyse ..

sonra birden telefonum çaldı .. ona da küsmüşüm aslında ama bakıverdim birden .. facebook notification düşmüş .. ayyy diyorum gene kim dürttü .. bi bakıyorum bişey olmuş .. biri bi yazı yazmış , bide beni taglemiş .. Allah Allah diyorum .. Ne yazmış ki Melis ..


Bu arada Melis benim hiç görmediğim kader arkadaşım .. onunda dediği gibi aynı yollardan farklı zamanda geçtiğim .. aynı bankta 1 yıl ara ile aynı hayalleri kurup, aynı şeylere ağladığım .. ortak arkadaşlarımız, anılarımız , hayallerimiz, zevklerimiz ve hatta doğum tarihlerimiz olduğu halde hiç yan yana gelip uzun uzadıya çok istesem de sohbet edemediğim dünya tatlısı, dünya iyisi bi insan .. şimdi herşeyden çok olmak istediğim yerde melis .. kocaman bi bavula hayallerini doldurup gitti italyaya .. gözümde güçlü kadın portresinin çok büyük bir karşılığı olarak ..

hım .. ne diyodum .. neyse bişey demiyorum .. cümlelere italya karışınca dağıldım gittim .. hem zaten ardını melisten dinleyin .. üstüne tek kelime eklenmesine gerek kalmadan yazmış .. hüngür hüngür ağladım .. beklediğim destek fersahlar uzaktan geldi .. yalnız değilmişim .. oysa bi tek ben varım sanıyodum .. iyi ki de değilim .. hem onun sonunu gördüm ya .. daha bi umut doldum .. belki benimde geliverir cesaretim .. toplar bavulu kaçıveririm uzak diyarlara ..


yüreğine sağlık melisin .. nasıl bir anda yazdı .. bilemez .. yok .. bilir.. eminim ki hisseder :))

işte mevzubahis yazı .. 


bu şarkıda ona gitsin .. en güzelinden, oi va voi'den ..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder