15 Mart 2011 Salı

görüşmenin anatomisi ..

iş görüşmesine gittim bugün ..

kendime bunu yaptığım, şu raddeye geldiğim ve bu seviyeye düştüğüm için kendimden nefret edebileceğim kadar saçma ve kötü bi görüşmeydi ..

görüşmeyi yapan bayan bir kimya mühendisi olduğunu ve asssla istediğim standartlarda var olamayacağımı zira yeni mezun olarak sektörü bilmediğimi anlattı bana bir saat .. zannedersin görüşmeye değil nasihat almaya gittim .. zor toparladığım psikolojimi sağolsun tekrar dağıttı kendileri .. inanılmaz küfürler geçti içimden o bir saat içinde .. kendime ve ona saydım uzun uzun .. asla unutmıycam bu görüşmeyi .. ve ölsem dahi açlıktan bir daha bu kadar düşmeyeceğim .. profesyonelliğin önemini ve merdiven altı tabirini bir daha anladım ..

resmen fakir gururlu genç hissettim kendimi .. diycektim çıkarken de "titeem çıkıyorum ama titeem hanım giricem şu kapıdan bre sefil "

çok şey var içimde .. inanılmaz bir mutsuzluk ve vazgeçmişlik hakim bünyeme .. çok şey istiyomuşum, saçma bi müşkülpesentlik içindeymişim , haybeye büyütüyomuşum, bi kaşık suda fırtına koparıyomuşum gibi davranan insanlardan çok yoruldum ..

iyi olucak .. öyle yada böyle .. herşeye , herkese ve bütün aksiliklere rağmen .. sadece hali hazırda bulunan b planımı kullanmak istemiyorum ..

Allahım lütfen o rüyamda gördüklerimi gerçek kıl artık .. lütfen ..

1 yorum: