24 Mart 2011 Perşembe

hayat .. yordun beni bebişim.

çok uzun bir zaman sonunda gelen bir huzur içinde olduğum .. anlamsız bi o kadar da .. daha yapılacak çok şey olmasına ,, aslında canımın çok yanmasına rağmen yine de sakin selim kalmaya çabalanan ve olması gerektiği için olan bi huzur ..

hayat bi defa daha gösteriyor bana voleli , karizmatik ve çok şekil atışlarını .. hep ceza sahasındayken gol atıyo ya hani .. gene de öyle bişeyler işte .. ve artık şimdiye kadar mutsuz ve gergin olmayı tercih etmiş ben bu defa kulaklarımı ve gözlerimi kapatıp herşey çok yolundaymış gibi davranmayı yeğliyorum .. dedi annem gene gömdün kafanı kuma diye .. gömdüm .. zira çok acımaya başladı canım .. ergen söylemlerine ne çok benzedi .. hayat .. yordun beni bebişim.. sıçtın ağzıma .. olsun . canın saolsun şekerim .. illa ben de atarım sana şööyle gerine gerine bi gol .. 90dan atarım daha bi keyifli olur hem ..

neyse karına ağrıma gelelim .. sıkıntılarımı benimle yaşadığını, hakkaten benimle ağladığını düşündüğüm insanlar vardı .. ki mutluluğumu da benimle yaşayacağından hiç şüphe duymamıştım .. ama bişey oldu .. seriliverdi önüme tüm çıplaklığıyla gene .. insanoğlunun yalnızlığı .. ve anlamsız egosu ..


öğrendim ki güçlenince kaçarmış insanlar senden . egolarını beslediğin için güçsüzken , daha bi çekici , daha bi sevimli gelirmişsin .. kedi yavrusu gibi .. biberonla süt aldığın sürece sevimliymişsin .. ne zaman ki özerkliğini kazanır , onlarla aynı sularda yüzermişsin .. insan bunu kabullenemez atarmış kediyi sokağa..

kendi göbeğini kendin kes demişti babam kimseye gebe kalma .. kimseyle de öyle çok şeyini paylaşma .. ne anlamsız demiştim .. insanız .. tabiki paylaşıcaz .. yardımlaşıcaz .. yokk .. o da öyle değilmiş .. dedim ya baya baya yalnızmışız .. insanlar kötü gününde yanında egosunu tatmin eder , iyi gününde hasetlenirmiş ..

ama yanlışmış tabi genellemek .. meleklerde varmış etrafta .. herşeyden önce ailen varmış .. gerçekten ağlayıp seninle .. çığlık çığlığa sevinen mutluluğuna .. ve her ne kadar polyannanın tahtına göz diken bi cümle olacaksa da bunları görmek güzelmiş .. dostunu , postunu , hakedeni .. herşeyi görüyomuş insan .. uzun süre apalayıp ayağa kalkınca daha sağlam basıyormuş yere .. ve düşmemek için daha bi dikkat ediyomuş ..

hayat .. tuhafmış .. yokmuş öyle sevdiğin kadar sevilirsin tatavaları falan .. bi sen varmışsın .. bi de senin iyi niyetin .. başka da bişey yokmuş ..

saygılar ..

2 yorum:

  1. Çok şükür yorum açılmış. Geliyorum gidiyorum ne bi yorum yazabiliyorum, ne başka bir şey. Yemin olsun patladı içimde söyleyeceklerim. Toptan bi kusacağımdır, yakındır. Bu arada günaydın :)

    YanıtlaSil
  2. günaydınlar olsun size de tira hanımcığım .. bekliyorum yorumlarınızı .. merak içindeyim .. kusunuz .. =))

    YanıtlaSil