17 Mart 2011 Perşembe

resimli istanbul geçiti ..


 bir sabah uyanıp , üstümde pijamalarım ,, gözlerim yarı açık sürünerek işe giderken birden önüme çıkan unicorn mu lan bu yoksa diye önce bi tırstığım .. anlattığımda da kimse inanmaz vallahi diye alel acele fotoğrafını çekerek her gelene sen de görüyo musuuuuun diye gösterdiğim , kapımın önünde , civarında bir hafta kadar konakladıktan sonra kaybolan atım ..



tam ihtiyacım olan zamanda beni mest etmiş rengarenk hayaller kurdurmuş ve evet ben de uçabilirim aslındaaa dedirtmiş .. şu yaştan sonra benden ip cambazı olur mu ki nin ardından daha barfiks bile çekemiyorum ki ben dedirtmiş sirk .. cirque du soleil - saltimbanco ..




Sindirellayı bi de buz üstünde izleyip içinde olduğum dünyayı unutturmuş beni masalın ta içine çekip almış St.Petersburg Buz Balesinin en masal gösterisi



yalandan da olsa kadın cinsinin önemsendiğini düşündüren gördüğümde mutlu olduğum ama alternatiflerini ürettiğim ve aslnda nefret ettiğim zira bana ne durumda olduğumuzu hatırlatan afiş ..



yorgunluğun tüm bedenimi kapladığı bi fuar çıkışında bana en güzel akşamı yaşatan kedili park .. şu sağ arkada ki minik, kendisini severken boynuma atlayıp sarılmış burun buruna geldiğimizde de hapşurmak suretiyle heryerimi sümük yaptı, üstüne yanağımı okşarken tırnaklarını dışarıda unutup patisiyle sağımı solumu çizmiştir  .. hepsi grip bu ara hava değişiminden mütevellit ..





ve son kare .. en özeli belki .. gene acaba ben halüsinasyon mu görüyorum lan diyip yanımdakini tartaklamak suretiyle görüyomusun sen de nasreddin hoca gidiyoooo diye kendimi kaybedip dur dur burda diye cırlayıp tüm trafiği pert etmek suretiyle çektiğim fotoğraf ..



görüyo musunuz sizde bunları ?? ben deli değilim dimi .. bunlar da halüsinasyon değil .. yani her insan bi şekilde yolda nasreddin hocayı görebilir, kapısının önünde at besleyebilir ne bileyim masalın içinde kaybolabilir değil mi ??

istanbul .. sırf her sabah bana hazırladığın süprizlerin için seviyorum seni .. yoksa yeminle çekilmezsin ..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder