2 Aralık 2010 Perşembe

öğren evladım ..

lan oğlum .. akıllı olun ..

saçma sapan tercihler yapmayın .. hayatta dik durun .. insanların sizi ne olursa olsun yönlendirmesine izin vermeyin .. iyi veya kötü .. kendi hayatınızı yaşayın ama .. ne istediğinize karar verdiğinizi sanıyosunuz ya hani .. ha , ona sakkın inanmayın .. dikkat edin 2 tane k .. çok sakının yani ; o bağlamda .. benim mutluluğum ahanda bunda falan demeyin hiç bişeye .. hiçbirşey mutluluğun kaynağı değil çünkü .. anca vesilesi .. eşeğe tüm sermayenizi yüklemeyin .. kadersiz olursunuz .. eşek uyuz çıkar , yolda ölür kalır , varlığınızın anlamını kaybedersiniz mazallah .. hani şanssız bi bedevi vardı ya masallarda ..kutup ayısının yakını .. ha işte ona inanın ve tek duanız olsun .. beni bedevi etme .. bolluğun içinde yokluk, vaatlerin içinde çaresiz koyma .. hayatınızın rengini kaybetmesine izin vermeyin .. parayı harcamak için kazandığınızı unutmayın .. mutluluk amaçlı yaptıklarınız sizi mutsuz ettiğinde bunu farkedin ve dur diyebilin .. insanlara güvenmeyin öyle çok .. bugün olanın yarın gideceğini kanıksayın .. ve yazıkki insanların sadece iyi olduğunuzda iyi olduğunu .. hayat adil değil .. ve hiçbir zaman da olmadı .. unutmayın .. adalet istemenin ne kadar yanlış olduğunu kavrayıp nefesinizi de zihninizi de boş yere tüketmeyin ..

yanlış yolda karşınıza doğru insan çıkarsa eğer nasılsa yol yanlış diye harcamayın o insanı .. çok evrensel bir çıkarımla belki o yanlış yola sırf doğru insanları görmek için girmişsinizdir .. yada bu bir teşbihi beliğdir .. emin değilim .. ama hayat bu kadar kötü olmasın istedim .. tadı kötü olsa bile güzel bir sosu olsun üstünde stedim ..

ve son olarak .. hayat artık güzel olmayacak .. daha güzelini getirmeyecek gelen günler .. şansın varsa kötüye gitmez ama iyisini asla bekleme .. ve bir güzellik varsa kork .. illaki onu gölgeleyecek kötü gelecektir çok yakın bir zamanda ..

bunları kim mi söylüyor? insanlara kızıp, eşeğim var diye yola çıkıp , güzel günlere inanan bedevi ..

ölürsem vasiyetim olsun bu .. okuyup okuyup ah ölümünü hissetmiş aneeeeeeem diye ağlayın .. yok lan manyak mısınız .. deva edin hayatınıza ,, zaten gayet boktan bide ben öldüm diye çıkmaza sokmayın hayatınızı .. ha bide organlarımı dağıtın fakir fukaraya .. boşaltın içimi .. dirim benim bi işime yaramadı .. ölüm insanlığa hizmet etsin ..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder