13 Ocak 2011 Perşembe

ajda vs sezen

• ajda 65 , sezense 57 yaşındadır ..

• ajda yaşlandıkça güzelleşip , genç kızlara taş çıkarırken , sezen gün be yaşlanmış ,şişmiş ve yazık ki çökmüştür ..

• ajda her daim marjinaldir .. senelerdir hiç sıradanlaşmamış , hep yeni şeylerle çıkmıştır insan karşısına .. yaşına rağmen bu sürmektedir .. sezen ise , unumu eledim, eleğimi astım der .. yer içer oturur..


• bi aşkın ardından sezen yerlere düşer .. ağlar .. yok olur .. onun için dünya durur .. hatta git der , içi kan ağlar , yatakların yorganların altına girer .. ajda ise .. giden gider der .. ben hür doğdum , hür yaşarım .. hatta bilenir gidene .. sana neler neler edeceğim der ..

• sezenin şarkıları bi süreden sonra insanın içini kıyar .. aşık olmasa bile knonik bi aşk acısı çeker .. yarebbim neler yaşıyorum der fol ve yumurta yokken .. oysa ajda .. dinledikçe güzelleşir .. en ağır depresyonlardan bile çıkarır .. güç verir , kuvvet verir ..

• ajda , ingilizce, fransızca, italyanca,arapça ve japonca şarkılarda söyleyerek küreselleşmeyi başarmıştır .. sezen ise türkçe bilirim başka da söylemem demiş kapalı kalmıştır dünyaya ..

• ajda süperstardır , sezen ise minik serçe..

• sezenin yere göğe sığdıramadığı , uğruna şarkılar yazdığı bi oğlu vardır .. böylelikle ailelere daha bi hızla girmiştir .. zira çocuklu, yaşını inkar etmeyen bi kadındır .. e bide ağlaktır .. ancak ajda her daim yalnız ve güçlü kadının simgesi olmuştur .. ne ağlar , ne acındırır kendini .. kol kırılır, yen içinde kalır ajdamda ..

• yağmur yağar , sezen konseri iptal eder, ajda bacağını kırar , alçıyla çıkar sahneye ..

• türk toplumu için sezeni sevmek kolaydır .. zira ağlaktır ve ağlamayı sever insanlar .. ama bi kadının gücüne tahammül edemezler ..

• sezen vatandaşı tanıdım sanmış ve çok yanılmıştır .. bilmeden etmeden açılıma destek vermiş, gereksiz kankalar edinmiştir .. ajda ben sanatçıyım siyasetle işim olmaz demeyi bilmiş .. hiç bulaşmamış , yerinde ağır olmuştur ..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder