25 Ocak 2011 Salı

değerlendirdim ..


ben mi çok vasat bir mühendisim acaba diye düşünüyorum ..

şimdi eğri oturup doğru konuşmak lazım .. kişi kendini bilmeli zira ..

- eğitimim? - evet tamamladım .. tamam süper bi ortalamam yok ama ite kaka da bitirmedim ya okulu .. çatır çatır bitti ,, araya erasmus bile sıkıştırdım .. - illa ODTÜ'den ne bileyim İTÜ'den falan mezun olsam, üstüne bide yüksek patlatsam daha şık olurdu ama o zamanda şimdi başvurduğum yerlerin yüzüne bakmazdım şekerim .. -

- sertifikalar? - çoğu gitti azı kaldı .. acaba kalan az mıydı mühim olanda ben tersten başladım .. -tabi yanlış sertifikaları da almış olabilirim .. nihayetinde yaptığım görüşmelerde yetkili ya asılıyo ya maaş isteğine göre değerlendiriyo .. bi fingirdek olaydım , ne bileyim hiçte okumadım istediğini 8 dakika içinde alma yöntemleri kitabı falan .. evet yanlışı burda yapıyo olabilirim -

- dil bilgisi? - bi dili akıcı , birini de dedikodu düzeyinde akıcı konuşuyorum .. gelişmeye açık ayrıca 2side .. - aklıma fena atasözleri geliyo .. pas geçiyorum bunu-

- CV deki fotoğrafım? -gayet usturuplu .. götümü başımı açmamışım, avam bi makyaj yok .. bence baktığımda mühendisim ben diye bağırıyo bile.. -acaba önlüklü , elimde pisettir efenime söyliyim tüptür alıp gözlükle falan çektirsem o fotoğrafı daha ağır durur mu acaba? yada boydan mayolu fotoğraf mı koymalıyım ? -

- görüşmede ki üslubum? - bence gayet düzgün .. kelimeleri yuvarlamadan tane tane konuşmamın yanında derdimi de karşıdakine harakiri yaptırmadan anlatıp susabiliyorum .. - diksiyon eğitimi bile aldım be .. ben daha napayım ha napayııım? -

- maaş beklentisi ? – makul – kazandığım parayla evlerim arabalarım olcak uleeen falan diye ütopik saçmalıklara girmiyorum henüz .. karın tokluğuna çalışmaya tamam diyorum .. fotosentez mi yapmalıyım? –

-Lokasyon - CVmin altına “NOT: İşe kabulüm halinde istenilen lokasyona taşınabilirim .. “ yazdım .. ee?

-deneyim .. –evet sahip olmadığım tek şey bu .. ama göremiyolar mı acaba istedikleri işte bu sayede daha çabuk yoğrulup profesyonelleşebileceğimi ? ayrıca hiçbiriniz işe almazsanız bu kadar yeni mezunu nerenizde barındıracaksınız gerizekalılar? Deneyimli hiçbir mühendisi bizim elimize verdiğiniz çekirdek parasına , o insaniyetten uzak koşullarda çalıştıramazsınız.. –

-iş ararken gösterdiğim ciddiyet? – her gün salt bir buçuk saatimi bu işe harcıyorum .. –

Evet .. kişisel değerlendirmem budur .. peki ben napayım? Ne kadar daha dayanayım bu duruma ? 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder