10 Ocak 2011 Pazartesi

deve kuşu

ülke çapında alınacak 6560 memurun sadece 2sinin kimya mühendisi olması .. koca ülkede 80 küsür şehirde sadece 2 açık olması .. ne ironik ve ne kadar can sıkıcı ..

kendimi geçtim , bu sınava gecesini gündüzüne katıp çalışan insanlar vardı .. düşünmeden edemiyorum .. ya buraya gelmek yerine 5 ay kafamı kuma gömüp kpss çalışsaydım ..

ne kötüymüş istemediğinin zerre kadar sevmediğinin aslında en iyi alternatifin olması .. ne kötüymüş insanın işinin herşeyi oluşunun keşfi .. ve ne kadar ağırmış .. hiçbişeyi netleşmeden insanın adım atmaktan delice korkması .. her seferinde bundan kötüsü olmaz derken , her seferinde hayatın bana her daim daha kötüsünü sunması acaba onun yaratıcılığı mı yoksa benim düz tabanlığım mıdır ? üzücü ..


nasıl özeniyorum deve kuşuna .. gözünden küçük beyniyle nasıl da saklanmayı beceriyo kendinden .. ama ben .. ondan daha zeki olan insan güruhu mensubu .. eli kolu bağlanmış sürükleniyorum her bir dalgada .. ne kendimden ne de hissiyatımdan kaçabiliyorum ..

düşünüyorum da hep kaçmışım aslında kendimden .. canım sıkılırdı uykuya verirdim kendimi .. bilirdim ki her seferinde uyandığımda biraz daha iyi olacaktı herşey .. olurdu da .. şimdi belki de uyuyamadığım için .. hiçbişey iyi olmuyo .. daha da kötüleşiyo .. dahili ve harici bedhahlarımla uğraşıyorum .. daha ziyade dahili .. ona yanıyo zaten canım .. bi çıkış yolu olduğunu bilip ulaşamamak ona can sıkan ..

istiyorum ki , bileyim her adımımı .. istiyorum ki, tek bişey yolunda gitsin hayatımda .. ben gerisini yola sokarım .. beynimi tamamen boşaltmak ve mantıklı bi karar vermek istiyorum hakkaniyetiyle vereyim kararlarımı .. içime sine sine .. kimsenin ahını almadan .. arkamda tertemiz bi yol bırakarak..

adele çalıyo .. içim eriyo .. yogaya başlıyorum bu arada .. iyi biri iyi bi aktivite olduğunu ve iyi geleceğini söyledi .. okudum .. diyo ki .. zihnini boşaltır .. farkettim ki ihtiyacım olan 2. iyi şey bu ..

ps: alenen 2 kimya mühendisi arayan, diğerini el altından yürüten yetkili .. yatacak yerin yok .. olmasın da .. cayır cayır yan inşallah .. gözlerine kızgın demirler soksunlar, kör kuyularda merdivensiz kal da anla çektiklerimi ..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder