1 Ocak 2011 Cumartesi

yılbaşı enstantesi

2011den sesleniyorum ..
hala değişen bişey yok ..

hatta manyak gibi erkenden uyandığım için sıkıldım ve bunaldım .. ve hava güzel ve ben evde pinekliyorum .. ve gün böyle bitecek diye ödüm kopuyo .. ilk gün ya kötü geçer de yıl boyu kötü giderse faln diye .. dün gece çok sağlam çıkarımlar yaptım .. işim gücüm de yok hazır du anlatim da dinleyin ..

*erkenden planlanmamış bi gün kötü geçebilir .. şansın varsa son anda iyi bişey olup günü iyi noktalayabilirsin ama o iyi şeyi bulana değin kendini vurduğun yollarda 00:00 ı görme şansın yüksek .. çok yüksek ..

* köprüdeki havai fişek gösterileri , ışıkları falan çok havalı ..

* hava çok soğumuş ..

* içki tüm kötülüklerin anası ..alkol insanın dengesini bozar ve bi bakmışsın hiç tanımadığın bi adamla dans ediyosun .. (bunun için apayrı uuuuupuzun bi blog bile yazılır ama toplumsal gerçeklerle kimse pek bi ilgilenmiyo , hem zaten herkes istediğini yaşıyo .. neyse .. )


bi kız düşün .. süslenmiş , takmış takıştırmış yıla veda etmeye çıkıyo arkadaşlarıyla .. su gibi .. sapsarı uzun saçlar , 34 beden .. içmeye başlıyo .. içiyo .. daha çok içiyo .. sonra bi çocuk geliyo yakınlarına .. uzaktan kesmeler .. isteyip yüz vermemeler falan .. daha çok içiyolar, daha bi yaklaşıyolar sonra .. çocuğun elleri sabitlenmiyo, ordan oraya gidiyo kızın üstünde.. sürekli .. sonrası geliyo yazıkki .. ve neden sonra 1-1 lerinin telefon numaralarını alıyolar .. isimlerini gerçekten anımsıyorlarmı diye merak ediyorum .. ve yazıkki 2side bilirken gecenin nasıl noktalanacağını ve ertesi sabahın saçmalığını ve o telefonlardan asla aranmayacaklarını yine de devam ediyolar kendilerini inandırmışlığa ..

yeni yılın ilk saatleri .. üzüldüm .. gelinen noktayı bu kadar net gördüğüm için .. üşenmedim oturdum seğrettim .. keşke böyle olmasa dedim ..

umarım akla mantığa yatkın , ertesi sabah pişmanlığı barındırmayan bi yıl olur herkes için .. yoksa gereksiz pişmanlıklar barındıracak hem bu yıl hem önümüzdekiler .. yorup yok edecek insanları ..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder