6 Ocak 2011 Perşembe

arzuhal

  • oi va voi yi seviyorum .. yesterday's mistake'ten sonra ladino song'a sardım .. hatta sevmekle kalmıyor ziyadesiyle tapıyorum .. sizde dinleyin .. dinleyin .. vallahi dinleyin .. sevmezseniz valla o sizin kulağınızdaki saçma tınıdan .. 
  • sabahları sıcak pohaça kokusunu duyup onun yerine nesfit yemekten nefret ediyorum ama 1 - 2 saat geçtikten sonra işte ve azim demekten gurur duyuyorum .. beni oha 1000 kilo oldun , göt göbek iyce saldın senda haaa diye kilo almamam için teşvik eden herkesi de seviyorum .. çok küfrediyorum ama bilesiniz..
  • içli köfteden, bozadan, waffledan bide kinder buenodan canım pahasına vazgeçmem ama .. burda anlaşalım.. 
  • dengem bozulucak aman ağzımın tadı kaçmasın dedikçe ağzıma sıçan hayattan tiksiniyorum .. bişey iyi gitsin .. hani bişey yolunda olsun da ona tutunayım dedikçe hepsi kayıp gidiyo elimden .. içimden küfürler geçiriyorum .. tıhh .. bu sefer söylemiycem .. içimde patlasın hayallerim gibi .. 
  • aylar hatta seneler sonra gelip dün ayrılmışız gibi naber kanka yaaa diyen arkadaş eskisinden çok kıllanıyorum .. samimi bulmuyorum .. hatta dönüp arkamı kaçmak istiyorum .. hatta öylesine benden ekmek çıkmaz sana demek istiyorum .. terbiyem elvermiyo .. (ne ilginç lafmış elvermemek)
  • bilinçaltı, aura, ne bileyim yoga plates dans falan bişeyler yapmak istiyorum .. tam donanımlı olayım istiyorum .. bunlar içinde bolca zaman ve para istiyorum .. ben aslında home office rahat bi iş istiyorum .. 
  • mevlananın kızı kimya olsaydım keşke .. çok özeniyorum ona .. çok ..
  • bide marilyn monroe olaydım keşke .. şöyle her parmak hareketinden seksilik akan kalk bi çay koyu bile buğulu buğulu söyleyen bi kadın nihayetinde .. bense oje sürmeye üşeniyorum .. 
  • sılanın acısa da öldürmezine sinir oluyorum .. kıl oluyorum .. 
  • istiyorum ki vapura her bindiğimde gündüz olsun .. hava sıcak olsun .. diğer türlü simit atacak martıları göremiyorum .. 
  • içip içip sarhoş olmak , gelen geçene laf atmak istiyorum .. pis ayyaş diyip benden kaçsınlar istiyorum.. 
  • şımarmak istiyorum .. manyak gibi sabırlı olmak , zorlanmak , denenmek falan değil .. hayat bi kere şaşırtıp gerekenleri gümüş tepsiyle sunuversin önüme istiyorum 
  • vallahi biz görememişiz ne kızmış ayol dediğini yaptı falan desinler istiyorum .. çok büyük konuştum lan zamanında, hani siz kovmadınız ben gidiyorum gibi .. şimdi götümü kıstırıp tükürüğümü yalayasım yok ..
  • deliler gibi alışveriş yapmak istiyorum .. eli kolu dopdolu gideyim eve .. ama %80 indirimden falan faydalanayım .. o daha bi haz veriyo .. ama sonra mal gibi niye aldım ben şimdi bunu diye düşünüp küfretmiim kendime istiyorum .. baya baya işime yarasın yani aldıklarım .. tamda ihtiyacım vardı diyim .. (yok anam yoooook .. olmaz bu) 
  • çılgın bi kütüphanem olsun istiyorum .. milyon kitap olsun içinde .. ben kafama bişey takılınca odaya gireyim , o kitapların içinde aradığımı çat diye bulup, ah burdaydı diye sayfayı açayım istiyorum .. insanlar bakınca hayran kalsınlar o kütüphaneye istiyorum .. 
  • aynı havalı arşivi bide dvdler için istiyorum .. 
  • saçma sapan biyerde birden ah bizde seni arıyoduk be yahu .. nerlerdeydin sen falan desinler istiyorum .. asırlardır seni bekliyoduk, arıyoduk bla bla .. (buda anadoludan göçmüş yetim hayali)
  • zaman istiyorum .. bulanan sularımın durulabilmesi için zaman istiyorum.
  • insanlar benden artık bişeyler beklemesin .. sabırlı olabilsinler istiyorum.. 
  • mutlu değilim .. bi çaresini bulayım artık istiyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder