26 Ocak 2010 Salı

büyük özlemim. büyük kavuşmam..

sensiz geçen 7 ay bana yaradı ,, seninleyken aldığım kiloları verdim ,, bikinimi rahat giyip incecik salındım koca yaz ,,

ama alışmışım sana birtanem ,, kıymetlim .. insanlardan sakınıp yedirmediğim .. aylardır ismini ansam ağzım sulandı ,, kendime engel olamayıp tekrar bağımlın olucam diye bırak ağzıma sürmeyi şişene dokunmaya korktum ,, bütün alakamız süpermarketlerde seni reyonlarda kesebildiğim kadrdı ..

annemde çok tepkiliydi sna ,, sonuçta kızının tosuncuk olmasının sebebi sadece sendin ,, baska bi isim bulmaya bile gerek duymadı ,, ama bilmiyordu ki seninle aramızda çok daha sıkı bir bağ vardı ,,

sensiz günlerimde sarelle ve chokellayla günü birlik ilişkilerim oldu ,, sana yalan söyleyemem ,, ama inan hep seni düşündüm ,, onlar ne seni unutturabildi ,, ne de sana özlemimi azalttı ,, aksine her dilim ekmekte sana olan karşı koyulamaz zaafımı artırdılar ,,

ve bugn ,, 7 ay sonra .. daha fazla karşı koyamadım hislerime ,, sana olan ihtiyacıma ,,

bugn ki sana sadece o soğukk ,, o seni diğerlerinden farksız kılmayan raflarda sana bakmaktn ileri gittim ve aldım attım bi tane sepetime ,, ama kimseye göstermeden ,, kuytuda buluşan sevgililer gibi .. hemen kasada işlerimi halledip kaçırdım seni ordan .. dolabımda senin boşluğun zaten hiç dolamamıştı ,, kalbimdeki ve damağımdaki gibi .. ve büyük buluşmayı gerçekleştirdik seninle ,,

artık benimsin .. ve seni kimselere vermem ,, bir daha asla vazgeçmem senden .. orucumu seninle bozup ,, browni reklamlarındaki kız gibi yiycem seni ,,

evine hoşgeldin .. nutella'm ..

ağustos'09

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder