23 Aralık 2010 Perşembe

insan olmak adına yapıyorum, dahasını da yapabilirim


* iyi bir şey olacak mı? hayır dedim kendime. iyi şeyler birdendire olur. böyle bekletmez insanı. sürüncemede kalan heyecanlardan yalnızca kötü şeyler çıkar ya da hiçbir şey çıkmaz. oğuz atay

* herkes herkesi sevmesin, gerek yok. adam azaldı, sevgi elden gidiyor. “bana sen haklısın diyorlar, hayır hayır, ben çok haklıyım” bilen biliyor. bu yarışın dışında kalanlar, adamı sevgi, sevgiyi de adam ediyor.
özdemir asaf

* smoking: bad for body, good for soul.

* insan olmak adına yapıyorum, dahasını da yapabilirim.

* kendimizi özgür zannediyoruz oysaki sadece ipimizi biraz uzun bırakmışlar.
emrah serbes

* o kadar sikimde bile değilsin ki anlatamam

* deja vu’nun birde tam tersi vardır. buna jamais vu denir. sürekli aynı insanlarla konuşur, karşılaşır, aynı yerlere gidersiniz. her seferinde ilk defa olmuş gibi hissedersiniz. herkes her zaman yabancıdır. hiçbir şey tanıdık gelmez.

* "aşk; topuklarından etine kadar işlemiş bir nasırdır, ya canın acıya acıya adım atacaksın, ya da canını acıta acıta söküp atacaksın...her iki yolda da, tek bir gercek olacak; canın çok ama çok acıyacak"
mevlana

* "henüz erken”ler ile “artık çok geç”ler arasındayım. doğru yerlerde yanlış zamanları yaşıyorum.biliyor musun aşk; sen bende durmuş bir saat gibisin, hep yanlış zamanları gösteren...

* give me something, anything and i will find a way to make it better. if not, i will appreciate its perfectness.

* belli ki tanrı yalnızca zar atmakla kalmıyor, ayrıca gözleri kapalı oynuyor ve ara sıra da zarları görülemiycek yerlere atıyor." stephen hawking

* karşı karşıya kaldığınız aşılması güç problemleri, mevcut düşünce yapınızla çözemezsiniz; çünkü bu problemler, mevcut düşünce yapınızın ürünüdürler." albert einstein

* katranı kaynatmakla olur mu şeker, cinsini siktiğim cinsine çeker.

* dürüstlük bir meziyet değil insanlığın en doğal vasfıdır

* herkes kendinde eksik olanı sever.
schopenhauer

* senin, "bir karakter olman, bir karakterin olduğu anlamına gelmez..."

* onların inandığı gibi inanmıyorum, onların yaşadığı gibi yaşamıyorum, onların sevdiği gibi sevmiyorum... onların öldüğü gibi öleceğim.

* yaşayacak bir niçini bulunan, hemem hemen tüm nasıllara dayanabilir

* aşk karşılıklı olmak zorunda değil sadece; "tamam, beni sevmesin; ama hiç kimse ona dokunmasın" diyebiliyorsan, aşk bu işte.
can dündar

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder