28 Aralık 2010 Salı

okumayın siz .. bu bana sadece ..

Sana büyük bir sır söyleyeceğim,
Kapat kapıları.
Ölmek daha kolaydır sevmekten,
Bundandır işte benim yaşamaya katlanmam,
Sevgilim...

Luis Aragon

*******

Hep yanıldı ve yenilgilere uğradı
Ama atıldı yine de serüvenlere
Vakti olmadı acıların hesabını tutmaya
Durup beklemeye, geri dönmelere vakti olmadı.


**********


İstersin ki varlığın unutulsun ve bitsin,
Bir kuru başına öl, izin de ölüp gitsin.

Will.Shakespeare


****



ya gördüm neyleyim ..
insanlar vardı duvarın içinde..
ya ben hep duvara konustum ,,
ya da duvar değil konuştuğum , içinde insanlar var
nedense beni anlasın istedim , içinde insan olan duvarlar
bilmiyorum ..
belki de ben gerçkten delirdim ..
onlar haklı belkide..
içinde diil duvarların insanlar..
sadece ..
arasındalar ..


*****


Choose life..Choose a job..Choose a career..Choose a family..Choose a fucking big television..Choose washing machines, cars, compact disc players and electrical tin openers..Choose good health, low cholesterol, and dental insurance..Choose fixed interest mortgage repayments..Choose a starter home..Choose your friends..Choose leisurewear and matching fabrics..Choose diy and wondering who the fuck you are on a sunday morning..Choose sitting on that couch watching mind-numbing, spirit crushing game shows, stuffing fucking junk food into your mouth.. Choose rotting away at the end of it all, pishing your last in a miserable home, nothing more than an embarrassment to the selfish, fucked up brats you spawned to replace yourself.. CHOOSE YOUR FUTURE..CHOOSE YOUR LIFE..


*****

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder