5 Aralık 2010 Pazar

yaşamak istemem artık ..

gercekten cok fazla şey istemedim senden hiçbir zaman .. sadece "kendim" olabilecek fırsatlar .. her seferinde beni benden o kadar uzaklaştırdın ki .. şimdi aynadaki aksim bana yabancı .. ne beni ben yapan yerde yaşıyorum , ne beni ben yapan insanlarla beraberim .. ne ben kendimi tanıyorum artık .. o kadar huzursuzum ki bu durumdan .. bi o kadar da aciz .. evet çıkış yolları koyuyosun karşıma .. etikliği öğretip, doğruyu yanlışı öğretip, içime bir ego sokup, bir de iş aşkı verip .. sonra diyosun : bak sana çıkış yolu .. saol .. sıkıldım denenmekten .. sıkıldım sabretmekten .. sıkıldım kırılmaktan .. nolur yapma artık .. nolur beni daha fazla deneme .. nolur yıpratma beni .. nolur .. bi güzellik çıkarıp elimden alma artık .. nolur bana ters düşecek çıkış yolları sunma bana .. nolur bi kere gül .. bi kere ..

biterken yavuz çetin çalıyo ..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder