4 Aralık 2010 Cumartesi

tell me quando quando quandooooo

Bir ruya gordum..

Yillardir kurdugum hayallerin birebir gercek hali.. Hani kurdugumdan gercek, gercekten de gercek..

Bi pastane, duvarlar kabartma krem rengi duvar kagidi .. Icerde 3 4 masa ,, oyma isciligi ,, onlarda krem,, herseyi temize cekiyom sanki burda , bembeyaz, isil isil ..arkada fon muziklerimiz,, travis, coldplay, michael buble ,, Minik bi tezgah,, ustunde cesit cesit pastalar, kurabiyeler .. Belli annemin tarifleri .. Hepsi rengarenk kaplarin icinde,, koca koca tabaklarim var ustunde kocaman cicekler olan , onlarla yapiyorum serivisi .. Zira gecerkn kahvaltilik almaya degil oturup sohbet etmeye geliyolar bana .. Onlar dinleniyo, ben misafircilik oynuyorum ustumde kocaman bi onluk, basimda koca cicekli bi bant.. Icersi bi garip kokuyo,, kokusu disari tasmis sicak kurabiyeyle taze demlenmis bergamot cayi karismis 1 1ine,, gelen pelit vardi diyo, bide siz oldunuz,, ismine kayiyo gozum posetlerden , titem's ,, pembeden maviye gecilirken yazida saginda solunda minicik kelebekler var rengarenk..


Gun icinde arkadaslarm ugruyo , 'bi bakmaya' geldik diolar ,, niyeyse hep oglen oluyo .. Ac misin diye sormuyorum , her gun yeni bi tarif deniyorum, onlarn gelmesine hazirlanmis, koyuyorm onlerine , bak bi bakiiim .. Ne var icinde bilin hadi,, peki nasil olmus? Himm .. Dur yarin sabah yapim ozaman bn bunu , bazen sadece cay icmeye gelenler oluyo.. Koca bi bardak cay ikram ediyorum.. Yaninda minik kurabiyelerimle,,


Yanimda tabiki hayaldasim.. O okula gidip geliyo gun icinde,, beslenme koyuyorum yanina, cocuklarina da dagit diye koca paketle gonderiyorum.. Ay digdoooos diyo, cok hoslasiyom ben bunlardan,, yi bebeeem diyorum, ben hep yaparim..


Aksam ustu ortaligi toparlayip arka bahcede , minik selalenin yaninda birer kadeh tokusturuyoruz,, bugunde bitti be kanka diyo , neler bitmedi ki bee he he heeey diyorum. Gecmisi 2 yad edip neler olmus be rutini geciyo her aksamki gibi ,, omzundaki pembe sala bakiyo .. Bunda bile reklam yapiyosun diye guluyo ,, oyle cicim diyorum.. 2 masa ortusu vereyim de okuldaki masalara ort ,, hadi diyorum kalk gidelim , yoruldum..


Yesil vosvosumuza biniyoruz, denizin kenarindan yavas yavas eve suzuluyoruz,, arkada fon muzigimiz,, michael buble soyluyo gene ,,

"Tell me when will you be mine
Tell me quando quando quando"

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder