8 Aralık 2010 Çarşamba

oldum


olamadım ..

bir bette davis, bir marilyn monroe bir meryl streep ..

şöööyle mağrur bi bakışım olmadı .. bi inci küpeli kız olamadım .. ağlarken damla damla süzülmedi yaşlarım .. 2 damla yaş döksem yüzü şişen, burnu kızaran pöykür pöykür sümük üreten bi insan oldum hayatta .. sarhoş olunca ayh başım dönüyo diye nağme yapandan çok koy götüne he he heeeyt diyen alkolle saçmalayabilen oldum .. minik gülüp, edepli şaşırandan ziyade ; 32 dişini net gösterip 20 kişiye gülüşünü duyuran ayarsız ,, şaşırmasını bile bilmeyen oldum .. yapılan süprizleri hiç üstüme bile alınmazken büyük bi süprizde öylece bakakalan oldum .. kendi kendine üzülüp kararlarını bi başına alan yerine "ben bugün parmağımı kestim" i 20 kişiye söyleyen dilini tutamaz oldum .. çok acıyo canım , ah çok hastayım öhö öhö diyen yerine , yeak yaaa bişi olmaz diyen oldum ..

"söz gümüşse sükut altındır" da hep gümüşü sever oldum.. fön insanı yerine topla çık yaaa diyen oldum ..

bi The Big C yerine hep Ally Mcbeal oldum .. sağa sola sataşıp , kavgaya her daim hazır .. lafının arasına girilmesin diye hızlı hızlı konuşup insanı mal eden oldum havalı havalı lafları ağzında geveleyip konuşan yerine ..

senin derdini diğerlerinden önemli yapan nedir'e çünkü onlar benim diyecek kadar edepsiz oldum ..

tam takım elbise , pür makyaj yerine pijama insanı oldum .. carpe diem yerine kendine günü zehir eden zira ertesi günün geleceğini kanıksayan oldum .. sonra garantici oldum .. hiçbişeyden huzur bulmayan , huysuz aksi bişey oldum .. isterdim ki bir marilyn olayım ama ben ola ola en iyi ihtimalle bediş oldum ..


1 yorum:

  1. ben şuyum ben buyum olayını bitirenlerden de olamamışsınız sanırım ama kimse de olamadı galiba ben de dahil , neyse ..

    YanıtlaSil