4 Aralık 2010 Cumartesi

lanetli rapunzel


Şaraptan çarparak kendime isim edindiğim Lanetli Rapunzel'in laneti olduğunu düşünmemiştim başta .. o anki haleti ruhiyeme ziyadesiyle uyan, alelade bi şarkıydı nihayetinde .. dinlemeyenler için buyrunuz demek isterdim ama internette bulamıyorum bile şarkıyı .. o derece ..

sonra bişeyler ters gitmeye başladı ama illaki aklıma gelmedi ona yormak .. ta ki da ismime yazı ithaf edilene kadar .. çiçekli böcekli oyh hayat süper tadında bir yazı değil de yalnızlıkla ilgili yazı olunca bi kıllandım ismimden .. bi gugıla sordum .. çok fena şeyler sundu önüme ..
bakın :

Mrs Lovett demiş ki, hani ben yazsam , bu kadar yazardım sanırım .. acaip uyuz olduğum bize inandırılan , gelecek diye adlandırılan ama hayallerden öteye gidemeyen masalları .. hayal tacirleri beşiğimizde çökmüş üstümüze .. hayatın her yerinde çıkmış karşımıza da bilememişiz biz .. yeri gelmiş ana baba , yeri gelmiş öğretmen olmuşlar .. önümüze ardını göremediğimiz engeller koymuş, bunları geçersen vadedilmiş yeşil vadi var demişler .. bütün engeller geçilmiş ama ne vadi yeşilmiş .. ne de bize vaadedilmiş ..

sonra bir de şiir yazmışlar lanetimin üstüne ..


gel de güzel başla güne ..






Not: o değil de ismime ilk defa yazı ithaf edildi .. çok gurur duydum lan ..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder