16 Aralık 2010 Perşembe

görürsün sen sarıyer belediyesi ..



sevgili sarıyer belediyesi ..


bugüne güzel uyandım .. çalıştım çabaladım gün boyu .. oda iyiydi .. 10 dakika erken çıktım işten eve 10 dakika erken gideyim de dinleneyim diye .. evde birsürü işim vardı dedim ki ah erken gider herbirini hallederim .. hani ben böyle düşündüm ya .. tabi bunların hepsi senin uygun adım çalıştığını düşünerek kurulan hayallerdi .. sorarım sana sevgili sarıyer belediyesi .. neden gerektiği gibi çalıştırmıyosun otobüs işletme departmanını .. ordaki hareket amirin halet i ruhiyesine göre mi değiştiriyo otobüs saatlerini .. ay bugün kimsenin çalışası yok diyip çıkmıyolar mı sefere? neden bi gün ki saatleri diğer güne uymuyo ha? sorarım sana ? neyin peşindesiniz öncelikle? bahçeköyden herkes bezip taşınınıca kocaman havuz yapıp içinde mi yüzeceksin ormana nazır sevgili sarıyer belediyesi? yada sana sinirlenip gidip araba alsam misal,, çıksam trafiğe .. vergisinden mi yoksa benzininden mi nemalanacaksın?


hani demek istediğim .. hani benimle beraber durakta bekleyen 30 insan (her durakta bu kadar olsa) ve senin 50 dakikada gönderdiğin tek otobüs .. gözüme giren sayısız şemsiye metali , üşümem ve ıslanmam .. üstüne yorgunluğum .. hadi benimkileri boşver zannediyo musun ki 2 yakan bi araya gelir sayın sarıyer belediyesi? (ki inanılmaz küfürler geçti dilimden .. sırf mağdur insan olayım diye işi deliliğe vurup bağıra çağıra şarkı söylemem içimden sana küfretmediğim anlamına gelmiyo .. )



ama verdim kararımı sevgili sarıyer belediyesi .. bi kar yağsın .. kapının önünde beslediğim köpeklerle kızak yapıcam kendime .. o kızakla gidip gelicem işe .. noel baba gibi gayet cool takılıcam .. arkama da yazıcam tek rakibimin sen olduğunu .. felç edicem trafiğini .. kal bakalım yollarda .. zaten çalışasın yok .. eziyet olsun sana .. hem noel babanın geçiş üstünlüğü var trafikte ..

olmadı o beslediğim köpekleri salıcam üstüne bütün otobüslerinin .. yesin tekerlerini .. ah sarıyer belediyesi .. hiiiçbişey demiyorum sana .. innnşallah bigün fordlarlar seni o 42m de .. inşallah sen de kalırsın derbentte şemsiyesiz .. savunmasız .. başka hiç bişey demem .. en büyük bedduayı aldın benden .. hadi bakalım .. gene yap artizliğini ..


not: sevgili özgem gülşanım ilham perim .. öperim gözlerinden..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder