26 Ocak 2010 Salı

an be an

ve doğdum ..
doğduğum günün ilk saatlerinde gelen sahiden içten geldiğine inandığım can dostlarımın iyi dilekler ve bi yıl daha yaslandığımın gözüme sokulduğu munzur mesajlardan sonra baş başa kaldım kendimle .. uzun zamandır kaçtığım ,, boğazıma kadar geldiğinde dahi geri yuttuğum iç hesaplaşmama düştüm ..

Peki dedim n’oldu bunca süre? Ne yaşandı? ne değişti ? Neredeydik? Nereye vardık? Kayıplar ne? kim gitti? kim geldi? kalan sağlar nerde?

öyle uzun uzadıya düşünmeye hacet kalmadan çıkıverdi her şey beni beklermişçesine ..
insan ömrünü düşündüm .. sonra çeyrek asıra ramak kalan ömrümü ..
şüphesiz yapılan bi çok hata vardı önümde eksi hanemi kabartan ,, kaybedilmiş günler, geceler, umutlar ve insanlar ..

hiçbir zaman geçmeyecek pişmanlıklarım ,, yanlış olduğunu bile bile insanları hayatıma dahil etmişliğim .. olmayacağını bile bile kurulmuş hayallerim vardı sonra bazen gidemeyeceğim diyarlar ,, bazense benim olmayacağını bildiğim buna rağmen sarmaş olup öptüğüm adamlar üstüne .. geçer umuduyla tuz bastığım yaralarım vardı .. gün be gün kültleşip benim bi parçam olan .. geri gelmeyeceğini bile bile katlettiğim zamanlarım vardı .. belki de her birinden en kıymetlisi ..
içim acıdı bi an .. bunca şeyi neden yaptın dercesine bana hesap sorarcasına ..
sonra artı hanem geldi aklıma .. yüzüme kocaman bi gülümse koyup bana baharı anımsatan .. edindiğim dostlarım vardı ,, her an ve her an yanımda olmuş ,, olan ve olacak .. bazen kendimden daha çok güvendiğim .. hayatıma girip büyüsüyle hayatımı değiştirmiş insanlar vardı .. gördüğüm ve göreceğim diyarlar ,, daha kuracağım milyonlarca hayalim vardı .. huzurla geçirdiğim günlerim ve gecelerim .. mutluluktan sarhoş olmuşluğum .. sonra herkesten , her şeyden ve her yerden , alınmış bi parçanın olduğu ,, her baktığımda dünyanın ,, dostlarımın ve kalbimin ne kadar büyük olduğunu hatırlatan kocaman bi duvarım vardı her görebildiğim anda yüzümdeki mutluluğun sebebi olan.. sonra eksi hanemde görünen aslında en büyük artılarım var ,, yaşanmışlıklarım … öğrendiklerim ..

dolu dolu geçirdiğim bi 23 sene var elimde .. biraz kirlicene ,, biraz da yıpranmış ..

ve daha geçireceğim kocaman bi ömür .. yapılacak hatalar ,, alınacak dersler ve yaşanacak mutluluklar .. ve daha umulacaklar ..

herşey güzel olmayacak elbet .. zaten mükemmeliyetçi hiç olmadım .. sevmemde öyle saçma hevesleri .. hayat düşürmeli arada son hız koşarken .. dizlerim kanamalı ki gerçek olduğunu anlayayım , bi rüyaya esir olmadığımı .. ağlayayım ki gözyaşımı tadayım .. sonrasındaki gülümsemenin tadına varayım ..

iyi ki doğdum .. iyi ki olabildiğince her şeyi yaşadım ve iyi ki gün be gün yaşlanıyorum ..

yaşamayı seviyorum .. yaşamayla ilgili sorunlarım var elbet .. ancak yaşamak şimdiye kadar önüme koyulmuş en güzel şey ..

sen yine de bu optimistliğime kanıp beni yerden yere vurma emi hayat .. o alınan ilk nefesin sarhoşluğundan olsa gerek .. 3 5 güne geçer elbet .. belki de geçmez ..

eylül'09

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder