26 Ocak 2010 Salı

deneme

Mutluluk..

İnsanoğlunun asırlardır arayıp bulamadığı tam buldum galiba lan dediğinde elinden ,, avucunun içinden kuş olup uçan ,, su olup akan ,, buharlaşıveren nonstabil şeyisi ..
Bahar geliyo .. her ne kadar meteorolojik olarak bunu söyleme mümkünatını vermese de bize hava ,, hissediyorum taa içimde .. kış uykusundan kalkan milyonlarca hücrem var .. coşuyolar ,, uçuyolar .. her biri soluyolar taze havayı .. paltoyu botu marul olmayı reddediyo bedenim .. ulaşımımı koşark sağlamak ,, bütün işlerimi dışarıda yapmak ,, gece odamın camını açık bırakarak uyumak istiyorum ..
bahar gelsin her yere ..

bilhassa da hissiyatıma .. yenileneyim .. tazeleneyim bütün yıllanmış ağaçlar gibi .. ve çiçek açayım bütün ölü yapraklarıma inat ve onların onuruna .. canlansın bütün kullanılmayan duygularım .. renklensin benim bile nerde olduğunu unuttuğum kalbim .. çözülsün yosunları .. ne çok oldu pıtlamayalı ..

ben her bahar aşık olurum die bi şarkı vardı .. nerden buluyo acaba o kadar aşık olunası insanı .. ? =) bahara sırtımı dayayıp mükemmel ruh eşimin hayaline düştüm gene .. ne ilginç dimi .. insanlar ağız ve yürek birliği etmiş gibi hep birini beklerler hayat camlarının kenarında .. “gelecek” diye geniş zamana sığınıp .. ya gelmezse nolur demezler .. korkuyorlar ihtimalinden dahi ölüm gibi .. ben bir bireyim, alayınızı haklarım uleeeyn teranelerini okurken yarım elmanın tamamlanması hayaliyle dalıyorlar her gece .. ha bu toplumsal bir eleştiri mi ? hayır .. yada .. aynı zamanda gayette kişisel .. hayat garip azizim .. vapurlar filan .. gün be gün bu kadar ıssızlaşırken , bu yolu seçerken ,, eş zamanlı da kalabalıklaşmayı istemek ..

insanın kafasını boşaltması .. baharla beraber bütün kara kıştan arınıp taptaze olması .. en büyük dileğim şu ara .. gözlerimi sabah güneşine kocaman açıp, bahara kocaman gülümseyerek uyanmak istiyorum .. havayı içime çekmek ve koşarak uzaklaşmak istiyorum bütün karaltılardan ..

kocaman bir bahçeye nazır şekersiz taze çayımla bi sigara tüttürmek istiyorum .. yanında bir de bahar getirisi olursa .. işte o zaman açarım atlası .. sen mi büyüksün , ben mi büyüğüm diye sormaya .. :)

mart'09

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder