26 Ocak 2010 Salı

pause

sanki durdu hayat .. şarkının ortasında "pause"a basmış gibi .. öylece kalakaldım hayatımın orta yerinde hiç birşey yapmadan ,, yapamadan ..

başımı kaşıyacak zaman bulamıyorum hay allah dediğim günler çok geride gibi .. hiçbirşey yapmıyorum .. öylece bekliyorum .. neyi olduğunu dahi bilmeden ..
hayat öğretiyo ya hani .. bunu da öğretti .. herşeyin gerçektn bi zamanı varmış .. bişeylerin olması için bişeyleri beklemek lazımmış ..

o kadar çok ,, o kadar güzel ve o kadar ulaşılmaz gelen hayallerim var ki .. herkes gibi .. onlara doğru koşmak istiyorum çılgın gibi .. düşe kalka ,, yara bere içinde ,, dizlerimden kan aksa da oluk oluk vazgeçmeden .. ve bekliyorum koşunun start çizgisinde birisi versin işareti diye .. günlerdir .. gecelerdir ..

sonra öğreniyorum daha çok zaman varmış başlamaya .. aşılası çok etap .. görülesi çok şey ..

haziran'09

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder