26 Ocak 2010 Salı

bir bulut olsam

bir bulut olsam .. o kadar var ile yok arası .. insanlar bakıp saçma salak şeylere benzetseler .. sonra da unutsalar ..

insanlar artık bana sahip olduğum anlamı yükleseler .. bnde görmek istedikleri anlamı değil .. birisi çıksa sonra .. gerçekten görse içimi .. salak liseli emo hayallerine döndü bu yazı .. ama..

o kadar yoruldum ki üstüme uymayan karakterlerin , tepkilerin ve sıfatların üstüme yapıştırılmasından ..

o kadar sıkıldım ki bak bu iyi bi insandır ,, dürüsttür , hassastır amanda amandır filan derken ben cümlemi tamamlayamadan onun beni her seferinde yalancı çıkarmasından ve şu yaşa geldin hala salaksın diye kendime kızmaktan..

o kadar yoruldum ki insanlara güvenmeyip ,, strateji oyunu oynar gibi şöle yaparsam böle yapar ,, madem böyle davranıyor o zman böle yapayım da bunu anlasın diye alenen içten pazarlık denilen şeylere maruz kalmaktan ve gün be gün bu salak oyunda level'ımı yükseltmekten ..

o kadar yoruldum ki yeter artık kırıldm dahası da olmasın diyip giydiğim maskeyle aynaya bakıp kendimi tanıyamamaktan..

o kadar yoruldum ki aynadaki aksime gülümserken kendimden nefret etmekten ..

ve tebrik ediyorum sizi insan nesli .. kendi güvensizliğiniz ve paranoyaklığınız sonucu öldürüyosunuz "sahici" samimiyetimi .. gün be gün o kan kaybederken, benim adıma çok yazık ki gün be gün kalınlaşıyor stabil kalmak için size karşı oluşturduğum kabuk .. ve ben gün be gün daha çok uzaklaşıp daha çok korkuyorum sizden .. avlanmaktan korkan av hayvanı gibi ..siz de konusmamdaki mesafeyi samimiyetsizliğime bağlayıp gene milyonuncu kez aklınızdan geçirdiğiniz bi halet-i ruhiye giydiriyosunuz üstüme .. ben yanınızda çıplak kalmak isterken ..

diyorum ya bir bulut olsam .. bi rüzgar çıksa .. yok olsam ..

temmuz'09

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder