26 Ocak 2010 Salı

nilüfer

günlerdir aklıma takılan veba gibi beni saran şarkı .. nilüfer .. ilk piizden duyuş idim .. müslüm gürses söyler orjinalini dediler de inanmadım .. bir de zeynep casalini demiş .. pek te şık olmuş ..

gelelim fasülyenin faidelerine .. çok acaip içleniorum dinlerken yahu .. meğer çok şey yaşamışım şarkılarada hislenesi de bilmezmişim .. düşmüşüm ,, kalkmışım,, zamana yenik düşmüş birde yenilmişim .. sonum ise nilüferde dile gelmiş bi nebze .. gidenin ardından kendim olamamışım bir daha .. hep ona tutuk,, hep bi gözüm yolda,, aklımın bi köşesi ya gelirse alternatifini tutmuş bünyesinde .. yanılgıyı görmüş ses edememişim .. hayat kayıp gitmiş gözümün önünden ölürken geçen film şeridi misali .. ölmemişim lakin ,, kaybım büyükmüş ..

anlamışım en son çoktan değiştiğini herşeyin ve aynı olmadığımı , olmadığımızı , olamayacağımızı .. dileğim ise herşeyi alması .. benden ona dair.. zira sıkıldım kendimden, sürekli nilüfer tadından ..

ama unutmuşum .. ben istemeden kimse sökemezmiş onu .. olan herşeye inat .. sadık salak aşık kostümü pek şık olmuş üstüme çıkarıp atamamışım ..

şimdi tek dileğim .. "herşeyi al .. beni bana geri ver .. bir şansım olsun .. başka yer, başka zaman .. sensiz ömrüm olsun .. "

bunca lafın üstüne .. bunlarda sözleri .. mevzu bahis şarkının ..

Zamanın eli değdi bize
Çoktan değişti her şey
Aynı değiliz ikimiz de
Zaaflarına bir gece
Hatalarına bir nilüfer
Sevgisizliğine bir kalp verdim
Artık geri ver
Geri veremezsin aldıklarını

Artık geri ver
Geri verilmez hiçbir yanılgı
Yokluğuma emanet et
Sende benden kalanları
Her şeyi al
Bana beni geri ver
Bir şansım olsun
Başka yer, başka zaman
Sensiz ömrüm olsun

artık geri ver ..

nisan'09

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder