26 Ocak 2010 Salı

ulan murphy ben senin varyaa ..

gece çok geç yatmama rağmen sabahın kör vaktinde uyandığım gereksiz pozitif enerjiden anlamalıydım aslında bugünün iyi geçmeyeceğini ..

bi mutluluk bi neşe ,, görende günlük güneşliğe uyandı zanneder ,, dışarda da yağmur kıyamet ,, o iyi düşün iyi olsun safsatalarının etkisinde kaldım zahir ki atlaya zıplaya duş, ardından pür neşe kahvaltı (kahvaltıda zengin gözüksün diye yediğim 3 kaşık müsli) bi süs bi püs neyimeyse ,, ah ben bileydim ,,vah ben bileydim bugün böyle .. çıkmazdım o yataktan yeminle .. gene o kör karanlıkta çıt çıt giyinip suratımda anlamsız bi sevinç düştüm yollara ,, sanki sevgilimle buluşucam .. gittiğim yer okul ,, salak ! o yağan yağmura , potansiyel çamur sıçratıcı arabalara inat taze şampuan kokan saçlarımı bi sağa bi sola savurup gittim okula .. 5 yıldır ilk defa vaktinde okuldaydım ,, ben öyle sandım .. ders 1 saat sonrasıymış meğer .. baştan küfrettimse de yok dedim .. pozitif ol .. iyi düşün .. (yok akıllanmaz bu kız hanıım .. bak neler diyo hala!) gittim oturdum bi saat kantinde .. bi başıma .. kitap gazete de yok ki elimde ,, bakıyım avuniyim .. insan kestim mal mal .. hala kör karanlık bu arada yağmurunda etkisiyle .. millet gözünü açamıyo bn çıt çıt hala !

şükür ki girdim derse .. ama gitmem gereken bi seminer var amanda önemli yetişicez diye erken çıktık .. ahhh çıkmaz olaydımm.. evime gidip uyuyaydımm ..

salak mario oyunumun ilk etabı başlamışta bn bilememişim .. 40 dakka otobüs bekledikten sonra bindik .. arkadaşımla .. onunda yaktım başını .. varan 1: yer isteyen ,, vermeyince çirkefleşen teyzelerden biri buldu .. o milyonda bir ihtimal bizim başımızdaydı .. şerrinden korkup yer verdi arkadşım ama teyze huzuru bulamadı gelen geçen herkese laf attı .. en son bi kadına gerizekalı diyince anladım yanımdaki tehlikenin boyutunu ve uzaklaştım .. varan 2 : şehrin 40 dakika uzağınaki janjan otele yau bu otobüs döncek durcak önünde diyen arkadaş kankasına inandık gittik .. ne dönmesi gittikçe gitti körolmayası otobüs .. şehrin dışına çıkınca aklına geldik gençler nereye dedi .. e biz otel falan .. oo dedi gitmezz .. siz şu dolmusa binin geççek o ..

etap 2 .. dolmuşa bindik önce kalkcak diye biz bindik baskası hareket etti .. neyse dedik .. tabi bu arada seminer başladı .. bizimki beyhude çaba .. dolmuşta döndü döndü .. en son ben daha döncem süzü şurda bırakayım dedi .. yarebbiiimmm diye indik ,, hala yağan yagmur altında çamur deryasının içinden geçip vardık otele ama dokun ağlıycam .. ne çıtçıtlık kaldı ne o şampuan kokulu ahenkle vals eden saçlar .. bir grup taş abinin arasından başımı eğip ezip bi ifadeyle geçtikten sonra dinledim seminerimi .. pek yaradı pek .. ama kabus bitmemiş ..

etap 3te evin yakınından bile geçmeyen bi otobüse daha binip (zira Allahın unuttuğu yerde otel kurmuşlar 30dakika içinde gelen medeniyete giden tek vasıtaya bindik) gene bi okadr yol yürüdük ..

ve son etap 4te o hengamede aklıma gelmeyen açlık hissiyatım zirve yaptı ve yemeğe koyulduk bu sefer ama işte ilahi murphy burdada yanımda yanımbaşımdaydı .. pilavın dibi tuttu, nohutlar pişmedi ,, salatada fazla limonluydu .. zaten bnde çok çirkindim ..

hani ters gitme ihtimali olan herşey ters gider diyen o bilmiş ,, kendini beğenmiş murphy varya .. önceden sempatikti gözümde .. zekiydi ,, bi kere mühendisti ,, karizması yeterdi .. verin onu bana .. ıslak sopayla dinlene dinlene dövücem onu .. git hayatımdan ,, uzak dur bnden lanet ! sıramı savdım ,, git başkalarının hayatını mahvet !!

hamiş : iyi düşününce iyi olmazmış .. senden büyük murphy varmış .. çıkmıycam yarın yataktan .. hadi bakalım murphy .. napıcan??

kasım'09

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder