26 Ocak 2010 Salı

beni bu havalar mahvetti..

merhaba azizim ..
bir sıkıntı var içimde bu ara .. sende hissediyor musun acaba? 17lik ergenlerin bunalımını taşıyorum şu dönem içimde.. duygusal ergen mi oluyorum nedir şu yaştan sonra.. aldığım soluk ağır , elim ağır , yaptığım işten hayır gelmez .. ölmeyeceğimi bilsem yemek yemek bile külfet bünyeme .. ya uyuyorum , ya film izliyorum çılgınlar gibi yada bu aletin başındayım boş beleş... bi amaç edinip geliyorum başına da saatler geçiriyorum amacından sapmış .. ömrümü harcıyorum , gün dolduran suçlular gibiyim hayatta çıkış gününü bekleyen hapishaneden .. hadi onların hayalini kurdukları daha güzel bir dünya var rüyalarını süsleyen ..

ya ben? ben nereye giderim acep burdan kaçınca .. dedim ya aldığım nefes ağır .. ciğerlerimi yakyor hava .. mevsimlerdendir oysa değil mi ? tabi zaten küresel ısınma falan .. hiç bir şey eskisi gibi değil .. hem nerde o eski bayram sevinçleri .. o değil de güneşli bir güne mutlu uyanmayı özledim .. şimdi herşey çok başka .. neden böyle oldum ki ben .. kime dayasam başımı da saçmalasam saatlerce .. çok şey anlattığımı düşünüp döksem cebimdeki kelimelerimi cümle kurmaksızın da anlasa beni ,, en azından "anlarmış gibi" yapsa .. yalnız hissediyorum kendimi .. bomboş hissediyorum içimi .. sanki bi gece çok içip kusmuşumda ,, o ara kalbimde ciğerimde çıkıvermiş .. ne kalbim atıyo bi heyecanla ne ciğerim sızlıyo daha ..

yok canım .. daha neler .. onunla ne alakası var şimdi şu halimin .. tavşanla dağız biz .. o öyle duruyo heybetle karşımla .. ne sevdiğimi bilir ne küstüğümü .. masalımız bundan daha öteye gidemez zaten .. minik tavşanın heybetli dağı olur o da .. kaçsam ya biyerlere .. bi imkanım olsa kendimi de almasam yanıma ..

yok yok .. havalar çarptı beni kesin .. küresel ısınma şeyi işte yaa .. mevsimler değişti ya .. ondan oluyo .. bizim bi arkadaşa da olduydu zaten .. geçer zamanla ,, geçer ..

şubat'09

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder