26 Ocak 2010 Salı

"o"

neden sonra .. hani ben ölmeden .. hani bi kere kırıldı ya .. toparlanamadı ,, yataklara düştü ya .. o oldu .. sonra çok değişti .. ben bile istemedim bu kadar değişsin .. o lisedeki çirkin ördek yavrusu ağlarken ve dilerken bile ondan bu kadarını istemedi ama oldu işte..

hayat biz plan yaparken geçendi .. ve geçmişti gene .. onu değiştirirken beni afallatmıştı .. sonra hissetmedi bi daha.. ne heyecan ne bir şey .. öyle taş gibiydi işte .. oturdu kaldı böğrümün orta yerine .. başta ondan merak eden tanışlarda unuttu .. gitti .. sanki hiç yokmuş gibi .. sanki yalanmış gibi .. ne yalan söliyim .. bende unuttum onu ,, zira kızmıştım ona , kırgındım , neler yapmış ne durumlara sokmuştu beni .. hep onun yüzündendi başıma gelenler .. vefasız ben kötü bildim onu, zira böylelikle yokluğuna alışmak daha kolaydı , orda öylece dururken böyle ayrı kalmaya başka türlü de katlanılmazdı zaten ..

olmadı ama ,, etle tırnak ayrılmadı ,,kapandım ayaklarına ,, sardım sarmaladım ama yoktu .. ne rengi eskisiydi .. ne sıcaklığı içimi ısıttı .. uğrastım onun için .. inan çabaladım .. dönsün bi kere baksın diye gülümsediği hayata tekrar ,, ne salaklıklar yaptım ,, bi kuple gülsün diye ..

sonra bi gülümsedi ..acemice .. beceriksizce .. o an dünyam durdu ,, ben ağladım, o kızardı yeni yetme gibi koskoca yaşına rağmen .. sesi titredi sonra ,, ağzından çıkardığı her kelimede saçmaladı ,, çekingen .. sarıldım ona .. sıkıca ,, olanlara rağmen dönmüştü ya bana .. uğraşmıştı ya benim için .. yeterdi ..

duyan dostlar döndü .. ellerinde şeker çikolatayla ,, yokluğunda olanları dinlerken yüzü asıldı .. hoşuna gitmedi ,, pekte tasvip etmedi yaptıklarımı .. kızsındı ,, bağırsındı .. döndü ya .. yeterdi zaten ..

artık iyileşiyodu ama ben yetemiyodum ona .. bir bilen yetişti imdadımıza .. dünyaya güzel bak dedi .. bi kere gül .. ne kaybedersin ki yaşasan .. haklıydı bi bilen .. dier yüzlercesi gibi .. ama ben diğdem olmuştum hep .. oysa yürek .. bundandı ya acemiliğim .. ama dinledim .. dinliyorum o bileni .. ona düşman gibi değil de ben gibi bakmayı öğreniyorum .. heycanını yaşıyor ve onun için uğraşıyorum .. hani belki sonu olmasa da aklımda kalmıycak ya .. hem ben gülümsedim .. odaklandım da .. şimdi değişimi izleme kısmındayım .. hem de elimde çekirdek çerezle .. onla .. yüreğimle ..

ocak'10

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder