26 Ocak 2010 Salı

tesadüfler..

2. sefer merhaba sana blog ..
birşey canımı sıktı seni ağlama duvarım yapayım dedim ..
kader bugünki konumuz .. feridun düzağaçın bi şarkısında geçiodu ..

"ne zaman arabamı yıkasam mutlaka yağmur yağar yağmurda yürüsem su sıçratır üstüme pis arabalar
gecenin bir yarısı son sigarama dökülür çayım
telefonum çalar ses gelmez hep mi yanlış numarayım"

burda sabahları kalkmakta inanılmaz zorlanıyorum ve heryere geç kalıyorum .. belki pullman, durağa gittiğimde hemen gelse erken bile gidiceem yere bn durağa girerken hain bir şekilde ansızın gelen benim koşmama adırmadan acımasızca gitmesi yüzünden bi sonrakini bekliorum .. ve ben gecikirken, durağa geliceği süreye sürekli zaman eklenio,, hadi bi şekilde bindim başardım dielim (imkansız gerçi ama) binmeme gereken dier otobüs benimkinin önünden geçio ve bu sefer dier durakta bekliorum sabır ağacı olarak..

ve beklenen son .. geç kalmıs ve uykucu sıfatına maruz kalmıs titeem .. ama bilmiyolar ki ben bi saattir sabırla bekilorum ..

ama bugün bunu anlatmıycaktım sna ben .. herkeste mi var yoksa bana mı has bilmiorum ama ne zamn süslensem özensem o gün ya yağmur yağar ,, ya planlarım değişir ve ben eve kös kös dönerm ..
ama ne zamn "eeeh hergün böle oluyo bi markete gidip dönücem" desem (böyle büyük bi hataya düşseeem),, pijamalarımla çıksam , yüzüm gözüm şiş olsa kesin alakasız bişi çıkar ve ben kndimi gene lanet bi şeklde o kıyafetle hiç olmamam gereken bakanların homeless die acıdıkları yerde bulurum ..

ve ne zamn böle çıksam, baska bi şekilde karşılaşsak belkide hayatımın aşkı olucak adamlarla karşılaşıoum .. ve sadece kafamı eğip geçiorum yanlarından .. onlarca yüzlrce kontrollü deney yaptım bunun üzerine .. sonuç aynı .. pijamayla markete gidersen , birdaha asla göremiyceen süper bi insanla karşılaşırsın ve o sana sadece gülümserek geçer yanından ..

hayat acımazsız mı ?! evet ..

aralık'08

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder