26 Ocak 2010 Salı

iç çöplük

nefes alamıyorum ..

nasıl bi baslangıç yapılmalı bilemedim ama tam da buydu sanırım .. "nefes alamıyorum!" bağırmak için , imdat çağrıları için dahi nebze hava yok ciğerimde ..

kendimi kapattığım fanusumdan deliler gibi kurtulmak isterken ondan daha fazla da korkuyorum aslına bakarsan ..

yenilik hayattır ,, bütün yenilikler iyidir diyen ben ,, bi hapisten baska birine giricem diye korkuyorum ve gözümde hiç bir yenilik yok .. tek isteğim stabil kalmak şu hayatta ,,

oysa ne güzel hayallerim var benim ,, her an gerçekleşebilir ,, aslında gerçekten fersah uzaktalar ama ben inandım ya ,, biri çıkıcak,, evet çok mu beğendin ,, artık senin diycek ..

bende elimde balonlarım ,, üstümde kız çocuklarına yaraşır pembe elbisemle atlaya zıplaya ordan orayaaa salınıcam ,, hayattaki tüm sıkıntım ise balonlar uçan mı acaba olucak ..

arada içime gömülüp kendimi dinliyorum ya ,, arada iç dünyama iniyorum ya ,, çok karışık ,, herşey çok karanlık ,, çıkış yolunu bulamıyorum ..

korkuyorum ..

temmuz'09

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder