27 Ocak 2010 Çarşamba

zor zamanlar

tamam kimse kolay olucağını söylememişti .. burda anlaşalım .. kendim kaşındım ve halen de kaşınıyorum .. belki bir çoğuna tanınmayan fırsatlar bana gümüş tepside sunulurken ben tüm şımarıklığımla elimin tersine dahi gerek duymadan ,, burun kıvırarak itiyorum güzel günleri .. daha doğrusu öngörülen düzeydeki güzel günleri .. ama ben bunu istemedim ki .. bu kadr insan beni önemsediğini söylerken acaba neyi kastediyo .. hani umutlar ,, mutluluklar falan ..

bi taraftan ailem benim için en iyiyi yaptıklarını düşünüp beni kuledeki rapunzel gibi çıkışsız koyarken ,, diğer taraftan arkadaşlarım haketmediğim eleştiri oklarıyla saldırıyolar bana .. acaba aklınıza gelmiyor mu bunun benim(!!) hayatım olduğu? hani empati iyi bişiydi ya .. külliyen yalan .. eksik cümle .. anlatana göre de göreceli bi bozukluğu var .. işteş eylemlerde iyidir empati .. (kişisel gelişime yeni bi soluk getirdim .. yaşasın ..) zira ben herkesi anlayıp "böyle dedi ama aslındaaa .. " diye cümleler kurmaktan , fazla anlayışlı ve sabırlı olmaktan sıkıldım .. ve ben kendimi ifade ettiğimde eski ben dönmüş oluyo .. evet belki eski ben döndü .. sabırsız ,, lanet ,, huysuzz .. ama ben buyum .. uzlaşmacı olmak bunca zaman bişiy katmadı ..

gençler şurda anlaşalım .. hayatım "gerçekten" mükemmel değil .. hatta şu ara geri vitesi takmış durumdayım gittikçe batıyorum . herkesin sorunları var şüphesiz ama bu da benim ve en büyük benimki şu ara ! bi arkadaşım senin sorunlarının olması benimkileri küçültmüyo ve bazen şükretmekte saçma kalıyo demişti .. anlamamıştım 2 gün önce olaya vakıf olmakmış mevzuu bahis .. evet! anlıyorum şimdi öyleymiş hakkaten ..

bu arada ne zaman vazgeçtim acaba hayal kurmaktan .. bi an aklıma geldi .. ya da kurduğum hayallerin noel babayı görmek formatında olduğunu ne zamn kavradım .. ohff .. ne çok iş var yapılcak .. o değilde iş bulamıyorum gençler.. bari şu blog acaip bi okur kitlesi falan kazansın da (bkz:noel babayı görme hayali formatı) anılarımı kitap yapiim parayı ordan kırayım .. yoksa intaar edicem kendimi (bu da bana yakışır tehdit)

bu arada emre'cim .. hani sen bana yazmaktan vazgeçme dedin ya .. hani dedin ya aklına geldikçe yaz bişiler içini boşaltırsın iyi gelir diye .. umarım layığı durumunu aşmam .. :))

selametle gençler ..

gecenin duası : yarebbim kimseleri işsiz baba ocağında komasın ..
hep birlikte : amiiiiiiiiiiin !

1 yorum:

  1. Didemciğim hayatın akışını hepimizin tanık olduğu dertleri sıkıntıları sevinçleri yaslanmak istediği omuzu veya o desteği aramayı gururlanmayı sinirlenmeyi pembe ve gercek dünyayı hedefleri ve beklentileri heyecanı ve yanlızlığı benim gibi okuma özürlü biri anladıgına göre sendeki yaşanılmışlıkları kağıda dökme becerisi olan birini farketmemek büyük hata olur sanki herkezi anlatan sözlerinin akışkanlığı insanı evet yaaa dedirtiyor...
    Bu sendeki çiçeğin rengini vapurun sesini mutluluğun resmini bir su damlasının çıkardığı dalgalanmayı görebilme yeteneğiidir sevgiyle kal.tamer alp

    YanıtlaSil