26 Ocak 2010 Salı

bir garip haller

bi haller içindeyim şu aralar..

anlamlandırmaktan korktuğum .. içimi ağzına kadar dolduran memnuniyetsizlik , umutsuzluk ve huzursuzluğa inat sütliman -mışcasına- hayatıma devam etme durumundayım .. sokakta herkes el ele dans edermişcesine salak bi hal üstümdeki .. aslında herşey o kadar kötü ki .. oturup dertlenip belki 1 ay salya sümük susmazcasına ağlayabilecek yaralarım var benim aslında .. neden böyle olduğunu anlamayıp kadere söveceklerim var.. ya böyle olmazsa diye geleceklerden çekincelerim yaptıklarımdan pişmanlıklarım var. neden olduğunu anlamayıp yediğim ve içime oturan laflar, anlamsızca kaybettiğim dostlarım var .. görmediğimin ardından gidebilirliğim ,, aşık olup uçabilirliğim ,, aradığımı bulamadığımda da sayıp sövüp yok olabilirliğim var ..

ve bunca şey varken .. bnde tek bir tepki yok hayata ve getirilerine inat. her sabah uyanıp her gece uyumalarım var .. geri kalanda ise gerekenleri yapmışlığım.

korku mu vurdumduymazlık mı anlamadığım ama anlamadan tükettiğim bi haaytım var. annemin öğrettiği gibi .. herkesin ağladığımda sırtımı sıvazlarken söylediği gibi .. salma kendini .. takma kafana.. hayat bu .. bu da geçer .. çünkü bana hiç bir duygumu yaşamamam öğretildi müsbet yada menfii .. dinlemeyip yaşadım .. ve yaşamamam gerektiğini öğrendim .. çünkü en iyisinde dahi kırılan ben oldum .. kırıklarını cebine koyup milyondan fazla onaran gene bendim .. olmadı öyle buruk bi mutlulukla ağladığım amerikan filmlerinin sonları gibi hayatım .. evet ben bi eşeğim ama seni çok seviyorum affet lan beniler .. dostuz biz kopup gitmeyelimler .. daha ziyade şener şen replikleri hakim oldu hayatıma .. ironik ve trajikomik .. evet yaptım .. yaptım ama sor bak niye yaptımlara maruz kaldım şunca sene.. kıran dönüp ardını gelmediği gibi cesaret edip gittiğim bi kaçında da zekamla alay edilircesine ben hatalı bulundum hep .. hani ben salaktım ya hep , beni korumuştu , ben yanlış anlamıştım ,hepte zaten suçlu bendim.

ben aslında çok fena ağlarım da varya .. hakkaten lan yapabilirim yani bunu , yaptım bi kere ordan biliyorum, ama ağlamıyorum şimdi ,, artık .. ama sor bak neden ağlamıyorum..

aralık'09

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder