26 Ocak 2010 Salı

ya tutarsa be yiğen?

istiyorum ki herkes mutlu olsun .. huzur dolsun .. ne çocuklar ölsün açlıktan ,, ne babalar kıvransın parasızlıktan .. küçük emrahın içine oturmasın hiç bi filminde kardeşine kırmızı pabuç alamamak yada saçma bi aktör ağlamasın çocuguma flüt alamadım die .. ne bilim it's always sunny in florida tadı olsun insanlarda ..hayat sevince güzelleşiosa sevsin .. sevişsin herkes .. madem mutlu olucaz kralın koydugu fuck kanununa uyulsun .. okuldan çıkan işsiz ordusuna katılmasın .. domuz gribinden nsanlar korkmasın ,, spekülasyon olmasın .. murphy daha da haklı çıkmasın ,, ince giyiniosam bi kere yağmur yağmasın .. biri bnden gizli iş yapıosa bn bi kere onu yakalamiim ,, varsn salak bilsin beni .. bak nası da kandırdım desin .. o mutlu bn mutlu yaşayalım.. bak en mühimi içtiğim alkole para vermiyim .. sevdiğim adam gözlerine hülyalı baktığımda öpsün beni .. nazım çekilsn niyazım anlansın .. trip yapıosam da sineye çekilsin alttan alınsın .. zaman geçmesi gerekiosa hızlı geçsin .. gerektiğinde bi asır dursun .. bi göze hapsolduysam bni unutsun .. canım havadar kahvaltı yapmak istiyosa güneş açsın hatta portakal suyum masada hazır olsun ,, tostum bol kaşarlı çayım ılık olsun ..

barış elçisi gibi oldum yeminle.. nah olur derken siz içinizden ben istiyorum utanmadan ..olsun lan böyle şeyler,, çok mu şey istiyorum.. hani hayalle umut etmekle başlıo ya herşey.. kuruorum hayalini ,, haadi bakalım .. göster evren pozitif gücünü .. (evet bence de nah olur)

aralık'09

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder