26 Ocak 2010 Salı

un vacanza perfetto!

tatile gittim ..
sonunda .. bütün uğraşlarımın ,, imkansızlarımın ve yok artk bu sene olmazlarımın sonunda ben de attım kendimi serin sulara enn kızgın kumlardan .. hani en güzl çocuk henüz doğmamış olandır ya .. bizim ki de öle.. az daha uzun olsa en mükemmel tatil olacaktı .. herneyse ,, en yakın arkadsla gitmenin en güzel tarafını gördüm .. 0 tartışma ! nereye gidelim dur sennde fikrini alayım yok .. zaten konsmadan anlaşma söz konusu .. ay ben oraya gitmem bunu yemem şunu içmem yok .. diyorum ya .. mükemmel tatile ramak var .


madem geldik herşeyi görmek lazım diye vuruyoruz kendimizi yollara ,, amaç herşeyi yapmak ,, maximum yaşanmışlık .. girip çıkmadığımız tarihi eser, kumsal, yemekçi,, bar,, denemediğimiz içki kalmadı ..
en son ah burası da neymiş diye çok kallavi biyere girdik .. sahnede 40 kilodan hallicene bi abla şarkı söylüo .. sesi güzel diyip oturuoruz .. bizim oturmamızla eller havaya başlıyor .. her masaya bi tef sonra .. bilindik hikaye .. alkolün de motivasyonuyla dişi kısmısı pek bi daha güzel pek bi güçlü hissederken ,, ağır abiler masada göbek seansında ..

ardından bi şarkı .. (olayın özüne vardım sonunda..)

"sevmekk eskidenmişş güzeliim sanki yıllar öncesinde kalaaaann .. " diye başlayan .. her seferinde gerdan kırdığım şarkı birden bi farklı geldi.. alkol heralde dedim .. birama ne kattılar ki alla alla .. durdum birden .. işte gene geldi aklıma .. mükemmel tatilimin en bi şahane gecesinde .. en gerdan kırmalı şarkıda ..

sonra devam etti püf desen uçacak abla pek bi gür sesiyle .."sevmeek bizim için yok artık" .. hakkaten dedim .. yok dimi artık .. artık sevmek olmadığı gibi "biz" de yok .. daha da olmaz .. hayatlarımızı bu kadar usta ve profesyonel bi şekilde ayırmışken .. işteş hiç bir eylem cümlesi kuramam yarısının sen olduğu .. elimdeki sadece geçmiş zaman işteşliği .. o da gün be gün unutulan rivayetten ibaret ..

devamı geldi sonra sakııız gibi uzayan şarkının .. "bitti denen yerdeen başlamak ,, ve gözlerini açmak yeniden .. belki de sevinçle kucaklaşıp ,, başlarız kaldığımız yerden .." yok .. ne biçim söz yazmışlar .. realiteyle alakasız sözler .. tam da içki masasına meze .. pısırık adamı superman yapan alkol ,, umuda ,, hayale ihtiyacı olana da bu şarkı desteğiyle doping ediliyo demek.. zira gözlerimi uzunca bi süredir kapayıp açıyorum .. belki rüyadır ve heran uyanırım diye .. ancak realitenin tam da göbeğindeyim .. kaldığımız yerden çok zaman geçti .. gelsen de orda değilim .. gitsem de seni bulamam biliyorum .. ama işte .. alkol .. noldu da geldin aklıma bilmiyorum .. nası çıkarsın yeniden onuda bilmiyorum .. keşke hiç olmasaydın demeye dilim varmıyo .. ama artık hayatımdan çıksan .. beni benimle bıraksan ..

sonra bi tef darbesiyle kendime geldim .. realtieye ,, 40 kiloluk ablanın gür sesine ,, bi bar dolusu süperman ve oynak ablanın arasına .. ve.. "mükemmel tatilim"e ..

ne de iyi oldu ayol şu tatil .. sinir stresimizi attık .. dimi .. ?

ağustos'09

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder