26 Ocak 2010 Salı

fotoğraflı en özünden geçmiş ..

atmıştım oysa tüm fotoğraflarını .. yazılarını , notlarını .. onca zaman saklayıp ,, arada bakıp bakıp ağlayıp .. en son bir sinir anında atmıştım .. asla yakacak kadar nefret edemedim senden .. yırtmaya bile kıyamadım .. atarken bile salak gibi güzel güzel katlayıp koydum çöpe .. sanki her an tekrar alabilirmişim gibi ..
şimdi düzenleme yapıyorum odamda .. gereksiz anıları kaldırıyorum hayatımda .. ve .. sen ..

nasıl sakladıysam kendimden .. nasıl koruduysam seni kendimden .. benim bile unuttuğum bir fotoğrafını buluyorum ansızın .. sonra minik bir not daha .. bakarken onlara 2 dakika için milyonlarca düşünce geçiyor aklımdan .. anılar sanki birden canlanmış .. karşımda uygun adım geçit veriyorlar ..
ve ne var biliyor musun? aklımdan hala kötü birşey geçmiyor .. anıların hepsi ah ne güzel günlerdi başlığı altında .. o 2 dakika içinde ne ağladığım ne üzüldüğüm var ..
sonra fotoğrafa tekrar bakıyorum .. diğerleri gibi çöp olmalı sonu aslında diye düşünüyorum .. bağrıma basıp sığınağına geri saklıyorum .. bi sonraki karşılaşmayı beklemesi için ..

şubat'08

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder